بازار فروش کشمش تیزابی صادراتی در هند

بازار فروش کشمش تیزابی با کیفیت صادراتی در کشور هند بسیار مناسب است و مشتریانی که قصد تهیه این نوع کشمش را دارند می توانند بهترین کیفیت آن را از کارخانه و مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین خریداری نمایند.

 

کشمش تیزابی صادراتی

تولید کشمش تیزابی صادراتی

یکی از بهترین انواع کشمش جهت امور صادراتی در سراسر دنیا کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی می باشد که کشورمان ایران در زمینه تولید آن سرآمد بوده و جزء سه کشور اصلی تولید کننده این نوع محصول صادراتی محسوب می شود.

 

یکی از کشورهایی که به تازگی از خریداران عمده انواع کشمش محسوب شده و در مجاورت ایران هم قرار دارد کشور هند می باشد که با وجود تحریم هایی که بر اقتصاد و تجارت کشورمان پا بر جا مانده همچنان از ایران کشمش و سایر خشکبار را خریداری می‌کند.

 

این کشور به مانند عراق و سوریه به دنبال خرید محصول بی کیفیت و ارزان قیمت نیست بلکه بهترین کیفیت آن را طلب کرده و قطعاً پولش را نیز پرداخت می‌کند که اگر شما تاجری باشید که قصد صادرات به این کشور را داشته باشید باید بدانید که تنها جایی که می‌توانید کشمش تیزابی باکیفیت تهیه کنید فقط و فقط منطقه تاکستان استان قزوین است.

 

این منطقه در زمینه تولید این محصول در ایران سرآمد بوده و در کنار شهر ملایر بیشترین میزان سهم صادرات این محصول را به خود اختصاص می‌دهد که اگر به دنبال خرید بار سطح پایین و ارزان هستید از محصولات ملایر ولی اگر به دنبال خرید محصول باکیفیت و مرغوب هستید قطعاً از تولیدات تاکستان، خرید خود را انجام دهید.

بازار کشمش تیزابی

فروش کشمش صادراتی به هند

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر این که در زمینه تولید و فرآوری و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان فعالیت دارد بلکه امکان صادرات و پروسه ارسال محصول هم به کشور مقصد خواهد داشت که هند نیز یکی از آنها می باشد.

 

به صورت کلی این کشور خرید کشمش تیزابی را بیشتر در نظر دارد که شما می توانید هم محصول گوگرد خورده آن را که در واقع همه ما آن را با نام تیزابی می‌شناسیم و هم بدون گوگرد آن را که به آن کشمش خرمایی می‌گویند را برای صادرات به این کشور در نظر داشته باشید.

 

محصولات بالا با کیفیت عالی و صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که شیرینک هم انجام می گیرد در انبار موجود بوده و شما قابلیت خرید آن را به هر میزانی که باشد در این مرکز خواهید داشت که لازم به ذکر است روزانه امکان فرآوری ۴ تن بار هم موجود بوده یعنی در ماه می توانید شما حدود ۶ کانتینر ۴۰ فوت خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید.

 

حدود نیمی از مشتریان این مرکز برای امور صادراتی خارج از کشور هستند و حتی هیچ نیرو و کارمندی در داخل ایران ندارند اما وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط می گیرند نسبت به این موضوع توجیه خواهند شد که می توانند صفر تا صد صادرات آن را به این مجموعه بسپارند که فقط شما با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را حتماً باید ثبت کنید و سپس مابقی موارد پله پله و مرحله به مرحله برایتان انجام شده و در هر قسمتی از کار مدارک مربوط به آن برایتان ایمیل یا فکس می‌شود که شما می‌توانید هم پله پله اقدام به تسویه مالی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما