کارخانه عرضه کننده کشمش ملایر با مرغوبیت بالا

کارخانه عرضه کننده کشمش ملایر و تاکستان با مرغوبیت بالا در این مرکز قرار دارد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بسته بندی مناسب جهت صادرات و یا فروش در بازار داخلی هستند می توانند نیازشان را در این سایت تامین نمایند.

کارخانه کشمش ملایر

تفاوت کشمش ملایر و کشمش تاکستان

 ملایر همدان و تاکستان قزوین از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش بوده و درصد قابل توجهی از صادرات کشمش ایران مربوط به همین دو منطقه است اما با یک تفاوت بزرگ که آن هم به کیفیت تولیدات این دو منطقه مربوط می‌شود که در نهایت باعث تفاوت در قیمت نهایی خواهد شد.

 

به خاطر نوع فرآوری باغداران دو منطقه است که کیفیت خروجی محصولات دو منطقه متفاوت است و به صورت کلی از انگور های یکسانی برای تولید کشمش استفاده می گردد و همین امر باعث شده که اگر کشمش با کیفیت و مرغوبیت بالا بخواهید باید از کشمش تاکستان خریداری کنید و اگر به دنبال خرید محصول با قیمت و کیفیت پایین‌ تر هستید قطعاً باید از کشمش ملایر خرید خود را انجام دهید.

 

سه محصول اصلی این دو منطقه را باید کشمش تیزابی، کشمش آفتابی و کشمش زرد دودی اشاره نمود که تمام آنها بی هسته یا بی دانه بوده و هم برای بازار داخلی مناسب است و هم جهت صادرات و اگر تاجر یا شرکت بازرگانی دارید این دو منطقه می تواند نیاز شما را تامین کند.

کارخانه عرضه کشمش

کارخانه مجموعه کشمش آراد

اما کارخانه مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و در واقعیت بیشتر مشتریان این مرکز به دنبال خرید بار لوکس با مرغوبیت بالا هستند به همین جهت از تولیدات خود تاکستان و نیز ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین کشمش انگوری ایران را تولید میکند استفاده کرده و کار فرآوری و بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

 

فعالیت اصلی این مرکز بر روی صادرات قرار دارد اما برای بازار داخل نیز فروش آنها را انجام می دهد که به صورت کلی برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می گردد و برای فروش در بازار داخلی از کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش است و نیم کیلو وزن کارتون.

 

شما حتی اگر خارج از کشور باشید و هیچگونه نمایندگی در ایران نداشته باشید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه می توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بارتان آماده می گردد و نیز کارهای صادرات نظیر گمرک، بهداشت و استاندارد انجام خواهد شد، محموله قرنطینه و از طریق یکی از شرکت های ترانزیت بین المللی بار برایتان ارسال خواهد گردید.

 

لازم به ذکر است شما زمانی تسویه کامل خواهید نمود که اسناد برایتان فکس شود و یا اینکه ایمیل گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما