تولید و صادرات کشمش بسته بندی ملایر

علاوه بر تولیدات تاکستان در این مجموعه، انواع کشمش ملایر هم تولید و بسته بندی می شود و صادرات مستقیم آنها هم از طریق همین مجموعه انجام خواهد گرفت، اگر به دنبال کارخانه برای تامین این نیازهایی که اشاره شد هستید با واحد فروش کارخانه در این سایت ارتباط بگیرید.

کشمش انگوری طلایی ملایر ⇓

تولید کشمش ملایر

تولید انواع کشمش ملایر

با وجود اینکه این مرکز در تاکستان قزوین واقع شده و طبیعتاً از کشمش های همین مرکز برای فرآوری و بسته‌بندی محصولات خود استفاده می کند اما گاهی پیش می آید که مشتریان خواستار محصول ملایر هستند که طبیعتاً باید نیاز ایشان را تامین کرد اما به چه صورت؟

 

به این صورت که بار را به صورت فله از باغداران و کشاورزان ملایر همدان که حدود ۳۰۰ کیلومتر با این مجموعه فاصله دارد خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام می گیرد و دقیقاً با همان قیمتی که کارخانه های اشاره شده به مشتری خود قیمت می‌ دهند نرخ‌گذاری خواهد کرد.

 

تمام محصولاتی که در تاکستان تولید می گردد ملایر هم دقیقا همان محصولات را در اختیار دارد اما با کیفیتی پایین تر و طبیعتاً قیمتی ارزان تر، پس اگر باری لوکس و بسیار مرغوب می خواهید قطعاً باید از محصولات تاکستان نیاز خود را تأمین کنید در غیر اینصورت تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می شود.

 

محصولاتی نظیر کشمش آفتابی پلویی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش انگوری طلایی از تولیدات تاکستان و ملایر در این مرکز موجود بوده و قابلیت سفارش آن برای تمام مشتریان محفوظ می باشد.

کشمش خرمایی تاکستان ⇓

صادرات کشمش بسته بندی

صادرات مستقیم کشمش در این مرکز

تمام محصولاتی که در بالا گفته شد طبیعتاً در دو نوع کیفیت اعلا و متوسط که از تولیدات تاکستان و ملایر هستند در این مرکز آماده می‌شود و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص امکان صادرات آن به هر کشوری در دنیا وجود دارد.

 

مزیت دیگری که در این مرکز برای مشتری قرار داده شده است این است که می تواند سفارش محصول خود را دهد و دیگر نگران هیچ مورد دیگری نباشد چرا که ۰ تا ۱۰۰ صادرات آن را این مرکز، می‌تواند برایش انجام دهد که علاوه بر بحث بارگیری هماهنگی جهت ترانزیت بار، پروسه های گمرک، بهداشت و استاندارد را همگی انجام داده که هر هزینه‌ ای هم اگر پرداخت شود با دادن فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.

 

تمامی کشمش های بسته بندی کارتونی در این مجموعه به صورت بی دانه و بی هسته است و موضوع مهم دیگری هم که وجود دارد این بوده که بر روی این کارتونها هیچگونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا شما نگرانی از این بابت نداشته باشید که ممکن است از خریدار خود دور بخورید.

 

اگر هم مایل به پرکردن محصولات در کارتونهایی که برند و راه های ارتباطی شما است این موضوع هم امکان‌پذیر بوده که می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی برای انجام این مورد هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما