تولید عمده کشمش طلایی برای صادرات

تولید عمده کشمش طلایی برای صادرات در این مرکز انجام می گیرد و علاوه بر تولید، کار فروش مستقیم این محصول از درب کارخانه هم امکان پذیر است که برای دریافت جزئیات اطلاعاتی بیشتر شما باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید.

 

محصول طلایی باکیفیت و سوپر ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی باکیفیت

شما اگر در زمینه صادرات فعالیت کرده باشید به خوبی می‌ دانید که کشمش طلایی یکی از بهترین محصولات برای این امر بوده و ایران هم در زمینه تولید آن در دنیا بسیار شناخته شده است و هر ساله میزان بار قابل توجهی از این کشور به مقاصد صادراتی ارسال می شود.

 

به صورت کلی ما دو نوع کشمش طلایی داریم که یکی قلمی و کشیده است که مربوط به استان خراسان در شهرهایی مانند کاشمر و خلیل‌ آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که بی هسته و بی دانه بوده و مربوط به مناطقی نظیر استان قزوین، استان همدان و استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

منظور این مقاله همان نمونه دومی است که به آن کشمش پلویی زرد هم گفته می‌ شود و از بهترین مقاصد آن می توان به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، کشورهای مرکزی اروپا و شمال آفریقا می باشد که هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول را خریداری می‌ کنند.

در این مرکز، علاوه بر مویز سیاه ایرانی هسته دار، نمونه بدون هسته هم در حجم وسیعی در انبار موجود و امکان فروش آن وجود دارد و شما اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید علاوه بر ارسال فیلم و عکس محصولات، قیمت روز آنها را نیز به شما خواهند گفت.

اما جالب اینکه محصول طلایی که در بالا به آن پرداخته شد که گرد و پلویی است و بی دانه هم می باشد به دو صورت فرآوری می‌ شود که یک حالت زمانی است که محصول باکیفیت و مرغوب است و در استان آذربایجان شرقی و استان قزوین این محصول تولید می‌گردد و دیگری زمانی است که جنس کیفیتی متوسط داشته که طبیعتاً قیمتی پایین‌ تر هم دارد و در استان همدان این نوع کشمش را تولید می‌ کنند و برای کشورهایی نظیر عراق و سوریه می تواند بسیار مفید باشد.

محصول طلایی ملایر که زرد بودن آن به علت قرار گرفتن در نور آفتاب است وگرنه این جنس، کیفیت مطلوبی ندارد. ⇓

کشمش طلایی عمده

صادرات مستقیم محصول طلایی پلویی

این مجموعه هم علاوه بر این که در زمینه تولید کشمش طلایی آن هم با جنس مرغوب فعالیت می‌ کند بلکه فروش مستقیم و به نوعی صادرات مستقیم آنها را نیز خود می تواند انجام دهد به گونه ای که تاکنون به کشورهایی نظیر لبنان، ارمنستان، گرجستان، کنیا و کویت محصول را ارسال نموده است.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه می توانید استعلام قیمت روز کشمش طلایی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص را دریافت نموده و پس از ارتباط گرفتن با شرکت های ترانزیتی هزینه ارسال از درب کارخانه تا کشور مقصد را برآورد کنید، از طرفی نرخ های گمرک و ترخیص کالاها هم هست که این شرکت ها به شما این موارد را اطلاع می دهند.

 

اما زمانی پیش می‌ آید که خریدار امکان انجام دادن پروسه های صادرات را ندارد که در این صورت این مجموعه وارد عمل شده و تمامی پروسه های آن را از درب کارخانه تا زمانی که به خریدارتان برسد انجام می دهد.

 

لازم به ذکر است علاوه بر اینکه کشمش طلایی در کارتون های ۱۰ کیلویی امکان پر کردن آن وجود دارد در کارتون های ۵ و یا حتی ۳ کیلویی نیز این امکان مهیا است که به ترتیب کیلویی ۵۰۰ و ۸۰۰ تومان به نرخ کلی اضافه خواهد شد که البته این شرایط نیز مهیا است که محصولات در کارتون هایی که نام برند و راه ارتباطی شما یا شرکتتان بر روی آن درج شده پر گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما