صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی

صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی و دیگر کشورهای شرق آسیا در این مجموعه که کار تولید این محصولات را نیز انجام می دهد صورت گرفته و مشتری چه در داخل ایران باشد و چه خارج از کشورمان می تواند خرید مستقیم از کارخانه داشته باشد.

محصول طلایی بارگاهی سوپر ⇓

صادرات کشمش زرد

فرآوری و بسته بندی کشمش زرد طلایی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش از جمله کشمش زرد طلایی که یکی از محصولات صادرات کشورمان محسوب می‌شود بوده و آن ها را توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری با بهترین کیفیت ممکن درجه بندی می کند.

 

منظور نگارنده از کشمش زرد در این مرکز همان نمونه گرد و پلویی و البته بی دانه است که در مناطقی نظیر ملایر همدان، تاکستان قزوین و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی به دو صورت بارگاهی و یا درون سبد تولید می‌شود و مناسب برای بازارهای مخصوص به خود خواهد بود.

 

به صورت کلی اگر به دنبال خرید کشمش طلایی مرغوب و باکیفیت هستید باید از نمونه ای خریداری کنید که توسط روش بارگاهی تولید شده باشد که در این صورت یکنواختی رنگ زرد بیشتر در آن نمایان است، روشی که در تاکستان و یا بناب و ملکان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اما اگر نمونه ای را می خواهید که در کنار کیفیتی معقول، قیمتی ارزان‌ تر هم داشته باشد تولیدات ملایر پیشنهاد می شود که این محصولات در درون سبد به آنها گوگرد زده می‌شود و به همین جهت از نظر یکنواختی رنگ در وضعیت خوبی قرار ندارد و همین موضوع باعث گردیده نسبت به نمونه بالایی حدود ۱۵ درصد ارزان تر باشد که در این صورت برای بازارهای ضعیفی نظیر عراق بسیار مناسب خواهد بود.

محصول طلایی ملایر که کیفیت متوسطی دارد. ⇓

صادرات کشمش به مالزی

صادرات مستقیم کشمش به مالزی

این مجموعه علاوه بر اینکه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش پلویی را که رنگ‌ های متفاوتی را هم دارد برای بازار داخلی و یا امر صادرات آماده می‌ کند از طرفی امکان انجام دادن پروسه صادرات نیز برای مشتری تا زمانی که بار به دست خریدارش برسد نیز خواهد داشت.

 

شما چه در داخل کشور مالزی فعالیت و سکونت داشته باشید و چه در داخل ایران هستید و قصد خرید کشمش طلایی را برای این کشور دارید بدانید که با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه علاوه بر استعلام به روز قیمت و دریافت مشاوره می توانید ثبت سفارش را نیز از طریق ایشان انجام داده و اگر شرایط صادرات مستقیم آن را ندارید تمام پروسه آن را بر عهده این مجموعه بگذارید.

 

در حال حاضر که در اواخر بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کیلو کشمش زرد طلایی سوپر کیلویی ۶۹ هزار تومان و درجه یک کیلویی ۵۹ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به مشتری قیمت داده می شود.

 

دو نکته اساسی دیگر باقی می‌ ماند و آن امکان پر کردن محصولات در کارتون های ۵ کیلویی خالص است که البته کیلویی ۳۰۰ تومان به نرخ کل اضافه خواهد شد و دیگری امکان پر کردن محصولات در کارتون های مربوط به شخص خریدار خواهد بود که در این صورت کیلویی ۱۲۰۰ تومان از نرخ کل کسر گردیده و اینک کشمش ها درون بسته‌ بندی شما پر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما