سفارش عمده کشمش زرد طلایی

تاجر و یا شرکت بازرگانی می تواند در این سایت بدون واسطه سفارش عمده کشمش زرد طلایی را مستقیما به مدیر فروش کارخانه بدهد و محصول خود را یا درب کارخانه و یا در هر نقطه مرزی تحویل بگیرد.

فروش کشمش به کشور امارات و علی الخصوص شهر دبی در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

محصول زرد طلایی بارگاهی با کیفیت سوپر ⇓

سفارش کشمش طلایی

تولید کشمش زرد طلایی با کیفیت سوپر

اگر به دنبال خرید و سفارش کشمش زرد طلایی هستید نکاتی به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بهترین محصولی که مدنظرتان است بگیرید. ابتدا اینکه محصول در دو دسته تقسیم می‌ شود که یکی قلمی و کشیده است و مربوط به استان خراسان در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل‌ آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که مربوط به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است.

 

کشمش زرد طلایی که در این مرکز تولید می شود از نوع دومی بوده که به صورت گرد و بیضی شکل است و بی دانه و بی هسته می باشد و در خط تولید کارخانه و دستگاه سورتینگ لیزر این محصول را روی رنج سایز ۹ و ۱۰ میل نگه می دارند.

اما دو شیوه تولید این محصول یا بهتر بگوییم دو طریقه تبدیل انگور به کشمش در کشورمان وجود دارد که یکی مختص ملایر همدان بوده که محصول حاصل دارای کیفیتی مطلوب نخواهد بود و به همین جهت قیمتی ارزانتر هم دارد.

اما همین محصول هم به دو دسته تقسیم می شود یکی از آن زمانی است که انگور خشک شده را در درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می زنند که در این صورت یکنواختی رنگ در آن بسیار کم خواهد بود و محصول حاصل کیفیتی متوسط رو به پایین دارد که در ملایر استان همدان به این صورت آن را تولید می‌کند و برای کشورهایی نظیر عراق، سوریه، بلاروس، اوکراین، بلغارستان و روسیه محصول مناسبی است.

 

اما نوع دیگر که در این مجموعه هم به همان صورت تولید و فرآوری می‌ شود زمانی است که انگور را از بارگاه آویزان کرده و سپس به آن دود گوگرد می‌ زنند که در این صورت یکنواختی رنگ در آن بسیار مناسب خواهد بود و کیفیت محصول حاصل سوپر خواهد شد و کشورهای متمول عربی و اروپایی به دنبال خرید این نوع کشمش می باشند.

محصول زرد طلایی ملایر که کیفیت متوسطی دارد. ⇓

سفارش کشمش زرد

نحوه سفارش محصول زرد طلایی

محصولی که در بالا با عنوان کشمش بارگاهی پرداخته شد و بالاترین کیفیت ممکن را نیز به خود اختصاص می‌ دهد در مناطقی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و حدود چند سالی هست که در تاکستان استان قزوین نیز به همین صورت محصول را آماده می کنند.

 

پس از آماده شدن کشمش زرد طلایی توسط باغدار و کشاورز یا بارگاه دار، آن را به کارخانه فروخته و این مرکز کارهای فرآوری، شستشو و در انتها مهمترین قسمت آن یعنی عملیات سورتینگ که هم لیزری هست و هم کالر سورتر انجام می‌شود که برای صادرات کشورهای اروپایی حتماً هم باید محصول ایکس ری شود.

 

در حال حاضر اگر بالاترین کیفیت کشمش زرد طلایی را بخواهید در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان در اواخر اسفند ۱۴۰۰ فاکتور می شود و اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت پایین تر هستید کیلویی ۵۹ هزار تومان این محصول قیمت خواهد خورد.

 

برای سفارش هم شما ابتدا با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید، قیمت به روز دریافت نمایید، فیلم واقعی بار را در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ دریافت کرده و در ادامه اگر برآورد قیمت محصول از درب کارخانه تا انبار خریدار برایتان سودآور بود نمونه دریافت خواهید کرد و طبق همان نمونه به شما بار تحویل داده می‌شود هر چند که تلورانس ۵% در ظاهر و کیفیت بار کاملاً طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما