تولید انواع کشمش سبز ایرانی

تولید انواع کشمش سبز ایرانی که از محصولات انحصاری کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد در کشورمان انجام شده و مشتری می تواند نیاز خود را به این محصول به صورت حضوری و یا غیر حضوری تامین نماید.

محصول سبز قلمی، همانطوری که ملاحظه می فرمایید رنگهای دیگری هم در آن مخلوط شده اند پس این محصول قطعا نمی تواند سوپر محسوب شود. ⇓

تولید کشمش سبز

تولید کشمش سبز در ایران

کشمش تازه محصولات خاص و انحصاری کشورمان کشمش سبز قلمی یا پیکامی می باشد که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و این محصول هم جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن بسیار استفاده می کنند.

 

انگور این محصول را ابتدا به مایع تیزآب آغشته کرده و سپس از بارگاه و یا توری های مشبک آویزان می کنند تا کار خشک شدن آنها طی نهایتاً یک هفته انجام شود و سپس به آن گوگرد هم می زنند که این میزان از یک درصد شروع شده و تا ۹۹ درصد هم ممکن است ادامه پیدا کند.

 

اگر میزان گوگرد زنی محصول اشاره شده به ۹۹ درصد برسد محصول حاصل تبدیل به کشمش زرد قلمی خواهد شد و این محصول بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از مشتریان اصلی آن محسوب می گردند.

 

وجود کارخانه‌ های بسیاری در مناطق اشاره شده بالا، کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهند که البته چون محصول حاصل در تماس با زمین و خاک نیست و میزان آفات آن نیز بسیار کم است، به صورت کلی روال فرآوری آن ساده تر از تولیدات سایر مناطق کشورمان می باشد.

محصول زرد قلمی که در واقع همان سبز با میزان گوگردزنی بالاست. ⇓

تولید انواع کشمش

فروش کشمش به صورت مستقیم

با وجود اینکه کشمش سبز قلمی از تولیدات منطقه اشاره شده است که در بالا به آن پرداختیم اما کارخانه های کشمش در سایر نقاط هم ممکن است آن را در سبد عرضه محصولات خود داشته باشند که یکی از آنها همین مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد.

 

این مرکز در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و منطقه اشاره شده به صورت کلی در زمینه تولید انواع کشمش پلویی فعالیت دارند، محصولاتی که بی هسته و بی دانه هستند و شکل ظاهری آنها گرد و بیضی شکل است و در چهار رنگ هم تولید می شود که زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز می باشد.

 

اما برای مشتریان اختصاصی این مرکز و آنهایی که به دنبال خرید کشمش سبز هستند، می توانند در این مرکز به صورت مستقیم و از تولید مصرف خرید محصول مورد نظر را انجام دهند آن هم دقیقاً با همان قیمتی که در مراکز تولیدی کاشمر و خلیل‌آباد به مشتری خود نرخ می دهند.

 

محصول اشاره شده به صورت کلی چه برای بازار داخلی و چه صادرات در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی بسته بندی می شود که به ترتیب وزن کارتون در آن ها ۲۵۰ و ۵۰۰ گرم است و تلورانس قیمتی در آن هم بسیار زیاد است و هر چقدر محصول سبزتر باشد نرخ آن بالاتر و هر چقدر میزان رنگ ها در آن قاطی و مخلوط باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما