خرید کشمش تیزابی پلویی صادراتی

خرید کشمش تیزابی پلویی از بهترین محصولات صادراتی ایران در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این نوع کشمش را دارند می توانند با واحد فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرند.

 

خرید کشمش تیزابی

تولید بهترین کشمش تیزابی پلویی

تقریباً تمام مناطق تولید کننده انگور و کشمش در ایران اقدام به تولید کشمش تیزابی پلویی هم دارند و این محصول که هم دانه دار آن تولید می گردد و هم بیدانه آن هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می‌شود و هم جهت فروش در بازار داخلی.

 

به این محصول کشمش سلطانی یا سلطانا هم گفته می‌شود. از بهترین تولید کنندگان آن در کشورمان می توان به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان اشاره نمود که اگر به دنبال بهترین کیفیت این نوع بار هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید.

 

به صورت کلی فروش و صادرات کشمش تیزابی بی دانه بسیار بیشتر از نمونه دانه دار است، انگور این محصولات را که در اواسط شهریور ماه چیدند ابتدا در مایع تیزآب داغ فرو برده و در مقابل آفتاب پهن می‌کنند تا ۵ الی ۷ روز این محصول تبدیل به کشمش تیزابی شود.

 

برای بازار داخل این محصولات را در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون پر می‌ کنند اما برای صادرات از کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌شود که البته گاهی اوقات بنا به نیاز مشتری در ۵ کیلویی خالص هم این کار انجام می گیرد.

کشمش تیزابی صادراتی

خرید کشمش درب کارخانه

شاید برای خیلی از مشتریان و تاجرانی که به دنبال خرید کشمش صادراتی و یا برای فروش در بازار داخلی هستند پیدا کردن یک کارخانه که کار فرآوری و بسته بندی آن را با کیفیت عالی انجام دهد می‌تواند بسیار امتیاز مثبتی محسوب شود.

 

یکی از همین مجموعه ها کارخانه تولیدی کشمش آراد هست که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و سعی می کند که رفتار حرفه ای در قبال مشتری خود داشته باشد. این مورد را بسیار در نظر داشته باشید و اینقدر به دنبال قیمت پایین تر در ایران نگردید بلکه اگر قصد شما همکاری طولانی مدت است به دنبال مجموعه ای بگردید که رفتار حرفه‌ای داشته باشد تا نگرانی برگشت بار را بر خلاف توافقتان نداشته باشید اتفاقی که بارها و بارها شاهد آن بوده ایم.

 

به صورت کلی کشمش تیزابی بر دو قسم می باشد که یکی ریز و دیگری درشت که سایز ریز عموماً زیر ۱۰ میلیمتر می باشد و درشت بالای ۱۰ میلیمتر است. اگر نیازتان هر کدام از این محصولات بود وقتی که با مدیر فروش هر مجموعه ای ارتباط می گیرید حتماً باید بگویید که به چه نوع از این محصول نیاز دارید تا ایشان شما را راهنمایی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما