کارخانه تولید کشمش تیزابی صادراتی

شما در این مرکز مستقیما با کارخانه تولید و بسته بندی کشمش تیزابی صادراتی وارد مذاکره خواهید شد و خرید به این صورت می تواند برایتان بسیار مفید باشد چون علاوه بر اینکه کشمش تازه به دستتان می رسد بلکه امکان اینکه بسته بندی مطابق با اطلاعات شرکت یا شخص شما باشد نیز وجود دارد.

کارخانه کشمش تیزابی

کشمش تیزابی مجموعه تولیدی کشمش آراد

کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان بوده و منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه کشمش دارد بهترین تولید کننده آن محسوب شده و به علت کیفیت بالاتر نسبت به تولیدات ملایر، قوچان، بناب و زنجان دارای قیمت بالاتری نیز خواهد بود.

 

پس اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی با کیفیت بالا و سوپر هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خریداری کنید ولی اگر به دنبال محصولی با قیمتی پایین تر و البته کیفیت پایین تر می باشید محصولات ملایر بسیار به شما توصیه می شود.

 

کارتون های این محصولات ۱۰ کیلویی خالص بوده که امکان پر کردن آنها در کارتون های ۵ کیلویی نیز وجود دارد که از بهترین جنس ۵ لایه می‌باشد و کار شیرینک نیز در انتهای بسته بندی انجام می گیرد تا کارتونها در طی ترانزیت از هم نپاشد.

 

لازم به ذکر است محصولات صادراتی ایران باید بی دانه و بی هسته باشند و هر چقدر مدت زمان نگهداری یا همان تاریخ انقضای آن بالاتر باشد برای صادرات مناسب تر است.

کشمش تیزابی صادراتی

خرید مستقیم کشمش از کارخانه

اینکه یک تاجر یا شرکت بازرگانی بتواند مستقیماً با کارخانه فعالیت داشته باشد آن هم مجموعه ای که سواد تجارت داشته و رفتار حرفه‌ای در قرارداد را رعایت کند می تواند بسیار عالی باشد آن هم برای هر دو طرف معامله.

 

بسیار به مشتریانی که زنگ می زنند این موضوع را عنوان کرده ایم فقط به دنبال قیمت پایین محصول نباشید بلکه ببینید کدام کارخانه یا تولید کننده رفتار مناسب تری دارند به این صورت این اطمینان را به شما می دهیم که در طی قرارداد یا فعالیتتان به مشکل نخواهید خورد.

 

کشمش تیزابی هم محصولی است که در حجم بالا صادر می گردد و حساسیت کار بالاست و قطعاً شما یا نماینده تان نمی توانید همیشه در خط تولید کارخانه حضور داشته باشید و کیفیت را کنترل کنید و وقتی که این اطمینان حاصل شد که مجموعه تولیدی خود را شریک شما بداند کافیست یک تماس بگیرید و با همان تماس بار به هر میزانی که شما بخواهید آماده خواهد شد.

 

در کنار محصولی که در بالا به آن پرداخته شد دو کشمش دیگر نیز در این مجموعه در حجم بالایی تولید و صادر می گردد که یکی کشمش خرمایی است که در واقع همان تیزابی بدون گوگرد است و دیگری کشمش انگوری طلایی که شما می توانید این محصولات را نیز برای تکمیل پارت خود در نظر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما