کارخانه تولید کشمش تیزابی ممتاز

کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش صادراتی و داخلی از جمله کشمش تیزابی با کیفیت ممتاز در این مرکز قرار دارد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت و کیفیت اعلا دارند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

 

تولید کشمش تیزابی

کارخانه تولید و بسته بندی کشمش

مورد مهمی که درباره کشمش وجود دارد این است که خیلی ها هنوز نمی دانند که صفر تا صد تولید یک کشمش توسط کارخانه انجام نمی‌شود بلکه باغدار و کشاورز و نیز کارخانه هر کدام سهمی در تولید و فرآوری این محصول به عهده دارند.

 

به این صورت که باغدار و کشاورز است که انگور را وقتی چید تبدیل به کشمش می کند حال اینکه چه نوع کشمشی باشد کاملاً بستگی به شرایط کشور ما بستگی دارد که آیا بیشتر نیاز به کشمش تیزابی هست یا کشمش آفتابی و یا حتی کشمش طلایی.

 

وقتی که محصول را آماده کرد، طبیعتاً دارای دم، شاخه و تمیز نشده است و برای فرآوری به کارخانه می‌آورد یا اصطلاحاً می فروشد حال کارخانه با دستگاه هایی که در اختیار دارد اقدام به شستشو، دم کنی، روغن زنی و عمل سورتینگ خواهد کرد و در انتها در کارتون بسته بندی آن را انجام می دهد.

 

در سالی که در آن قرار داریم یعنی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ طبیعتاً نه وضع باغدار خوب است و نه کارخانه. متاسفانه این مورد به شرایط وخیم کشور بر می گردد، یعنی قیمت تمام شده برای کشاورز بالا می‌افتد و طبیعتاً مجبور است که قیمت خود را بالاتر به کارخانه بفروشد درصورتی که کارخانه برای این قیمت‌ها مشتری ندارد و این باعث می‌شود سال بسیار سختی در پیش داشته باشیم.

کشمش تیزابی ممتاز

تولید کشمش تیزابی ممتاز

کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی است و این محصول بی دانه و بی هسته که در داخل کشور هسته دار آن هم تولید می شود در تاکستان استان قزوین با بهترین کیفیت ممکن آماده و عرضه شده و مشتریان زیادی برای محصولات این منطقه وجود دارد.

 

مناطق دیگری هم در ایران هستند که این محصول را در حجم وسیع تولید می کنند که از مهمترین آنها می توان به ملایر اشاره کرد اما یک تفاوت بزرگ بین کشمش ملایر با کشمش تاکستان وجود دارد و آن این است که:

اگر یک مشت کشمش تولید ملایر را در کنار یک مشت محصول تولید تاکستان قرار دهید به خوبی متوجه تفاوت کیفی این دو محصول خواهید شد و همین امر هم باعث شده قیمت محصول ملایر حدود ۷ الی ۸ درصد ارزانتر از محصول تاکستان باشد.

 

پس وقتی که با مدیر فروش هر مجموعه ارتباط می گیرید باید بگویید به چه کیفیتی از بار نیاز دارید، و ایشان شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین خرید را داشته باشید چون اگر شما مشتریتان را حفظ کنید خریدتان از هر مجموعه ای نیز ادامه دار خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که در تاکستان برای صادرات از کارتونهای ۱۰ کیلو خالص و ۵ لایه استفاده شده اما برای فروش در بازار داخلی از کارتون ۳ لایه و ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون استفاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما