پخش کشمش پلویی زرد صادراتی

در این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد پخش کشمش پلویی زرد با کیفیت صادراتی انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کشمش پلویی صادراتی

کشمش پلویی زرد صادراتی

یکی از بهترین کشمش های صادراتی ایران کشمش پلویی زرد از بهترین تولیدات استان آذربایجان شرقی در مناطقی نظیر ملکان، بناب و مراغه و نیز استان همدان در شهر ملایر این استان می باشد که کاملاً بی دانه و بی هسته بوده و بیشتر از آنکه در فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار گیرد جهت صادرات از آن استفاده می کنند.

 

دو منطقه ای که در بالا به آن پرداخته شد یعنی استان آذربایجان شرقی و استان همدان دو کیفیت متفاوت از این محصول را تولید می‌کنند و اگر به دنبال خرید بهترین نوع و کیفیت این محصول هستید قطعاً باید از استان آذربایجان خرید خود را انجام دهید در غیر این صورت اگر برای بازارهایی نظیر عراق، سوریه، بلاروس، اوکراین و بلغارستان این نوع بار را در نظر دارید تولیدات ملایر برای شما بسیار مناسب است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در آن قرار دارد با وجود اینکه این محصول را تولید می کند اما چون به صورت تخصصی و در حجم بالا این کار را انجام نمی دهد این مرکز مجبور است برای تامین مشتریان خود بار را به صورت فله از باغداران استان آذربایجان شرقی و شهر ملکان که به صورت تمیز نشده و فرآوری نشده است و در کیسه موجود بوده خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای شستشو و بسته بندی آن را انجام دهد.

کشمش زرد صادراتی

پخش کشمش پلویی زرد

به این محصول که نام های دیگری هم اطلاق می گردد که می توان به کشمش طلایی، کشمش کالیفرنی و کشمش انگوری هم اشاره کرد بهترین محصول ممکن برای فروش در بازارهای کشورهای عربی می باشد که اگر رابطه ما با این کشورها به مانند گذشته گردد می توان بازار آنها را قبضه نمود.

 

در حال حاضر هم فروش خوبی برای کشورهایی نظیر قطر، عمان، امارات، مصر، مراکش و الجزایر انجام می‌گیرد اما به مانند گذشته حجم آن بالا نیست که این موضوع هم برمی‌گردد به شرایط سیاسی که کشورمان با این مناطق اتخاذ می کند.

 

برای تولید کشمش پلویی زرد از مایع تیزاب استفاده می شود اما در ادامه به آن چند مرتبه دود گوگرد می زنند تا محصول طلایی و زرد رنگ گردد و هر چقدر میزان دانه های زرد محصول درون کارتون بیشتر باشد طبیعتاً قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

 

همانطور که در بالا اشاره شد این محصول بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کارتونهایی که کشمش پلویی زرد را بسته بندی می‌کنند عموما ۵ و ۱۰ کیلویی خالص است که اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید می توانید این قابلیت را هم دریافت کنید که بر روی این بسته بندی ها شماره تماس و راه های ارتباطی شما بر روی آن درج گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما