قیمت روز کشمش تیزابی تاکستان

جهت استعلام قیمت روز کشمش تیزابی تاکستان قزوین خریدار کشمش تازه می تواند مستقیما با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته و در صورت رضایت از نرخ، اقدام به ثبت سفارش داشته باشد.

محصول تیزابی گوگردی دارای رنگ قهوه ای روشن ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

تولید کشمش تیزابی در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود که پایه و اساس محصولات این منطقه انواع کشمش پلویی است، محصولاتی که در چهار رنگ موجود بوده و همگی به صورت بی دانه و بی هسته تولید می شوند.

 

یکی از انواع محصولات پلویی، نوع تیزابی است که در ۲ رنگ مختلف تولید و فرآوری می‌ شود که یکی قهوه ای روشن است که به واقع به آن دود گوگرد زده اند تا رنگ آن روشن گردیده و دیگری قهوه ای تیره که به آن گوگرد نزده اند که در این صورت رنگ حاصل قهوه ای تیره خواهد بود.

به محصولات عنوان شده در بالا به ترتیب کشمش تیزابی و کشمش خرمایی می گویند که هر دو محصول در شهر تاکستان با بالاترین کیفیت تولید می‌ شود و حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته بندی آن را در قالب کارتونی انجام می دهند.

 

محصولات اشاره شده هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد که در کارتون های ۹ کیلویی هم بسته بندی آن انجام می گیرد و هم جهت صادرات که به صورت کلی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص این کار صورت گرفته و برخی اوقات مطابق با سفارش مشتری در کارتون ۵ کیلویی خالص بسته بندی آن صورت می گیرد.

محصول تیزابی بدون گوگرد دارای رنگ قهوه ای تیره ⇓

قیمت کشمش تاکستان

قیمت روز محصول تیزابی

کشمش تیزابی در دو حالت گوگردی و بدون گوگرد در دو حالت مختلف به فروش می‌ رسد که یکی زمانی است که سایز آن از ۱۰ میل در خط تولید کمتر باشد که توسط دستگاه سورتینگ لیزر این کار صورت می‌گیرد و دیگری زمانی که سایز آن از ۱۰ میل بیشتر است که در این صورت به آن کشمش خوراکی می گویند.

 

علاوه بر منطقه تاکستان قزوین که در بالا به آن پرداخته شد شهرها و مناطق دیگری نظیر ملایر همدان، زنجان و ابهر استان زنجان، بناب و ملکان استان آذربایجان و قوچان استان خراسان نیز این محصول را در مقیاس بالا تولید می‌ کنند اما کیفیت هیچ کدام از این مناطق به کیفیت تولید تاکستان نخواهد رسید و این را هر کسی که در زمینه کشمش فعالیت دارد به خوبی می‌داند.

 

قیمت کشمش تیزابی در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم در حالت گوگردی برای صادرات و بازار داخل در بالاترین کیفیت ممکن که دو بار عمل سورتینگ انجام می گیرد به ترتیب کیلویی ۴۳,۰۰۰ تومان و کارتون ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

البته نرخی که در بالا به آن پرداخته شد ممکن است به راحتی افزایش یا کاهش پیدا کند به همین جهت هم شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به روز با ایشان ارتباط بگیرید و درخواست استعلام قیمت آن را در هر حجمی داشته و ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما