قیمت درب کارخانه کشمش تیزابی

امکان استعلام قیمت درب کارخانه کشمش تیزابی به عنوان یکی از پرتیراژ ترین کشمش تازه کشورمان در این مجموعه که در تاکستان استان قزوین قرار دارد وجود داشته و مشتری می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت سفارش نماید.

محصول تیزابی گوگردی از تولیدات ممتاز تاکستان ⇓

قیمت کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی در کارخانه

کشمش تیزابی که نام دیگر آن کشمش سلطانی است یکی از پرتیراژترین محصولات در بین این نوع خشکبار در کشورمان محسوب می شود که هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد فراوان دارد و هم جهت صادرات از آن بسیار استفاده می کنند و کشورهای شمالی ایران از جمله ارمنستان، گرجستان و روسیه از مهمترین خریداران این کشمش محسوب می‌ شوند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید این محصول در کشورمان سرآمد می‌ باشند و بیشترین میزان تولید و صادرات آن را به خود اختصاص می‌دهند که اگر به دنبال خرید محصول با کیفیت و مرغوب هستید محصول تاکستان و اگر به دنبال کشمشی می گردید که قیمتی ارزان در کنار کیفیتی معقول و متوسط داشته باشد تولیدات ملایر برای شما مناسب خواهد بود.

 

این مجموعه هم در تاکستان فعالیت تولید و بسته‌ بندی این محصولات را دارد و همانطور که مستحضر هستید کارخانه‌ها در ایران ۰ تا ۱۰۰ تولید آن را انجام نمی‌ دهند بلکه آن را باغدار و کشاورز تولید کرده و جهت فرآوری و شستشو به کارخانه می فروشند و این مرکز هم محصولات را بر روی خط تولید ریخته تا کارهای اشاره شده روی آن صورت گیرد و در کارتون بسته بندی آن انجام خواهد شد.

 

وجود تقریباً ۲۰ کارخانه کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام داده که یکی از آنها همین مجموعه تولیدی کشمش آراد است که شما از طریق ارتباط گرفتن با مدیر فروش این مجموعه می توانید با واریز بیعانه اقدام به ثبت سفارش نمایید.

محصول تیزابی ملایر که کیفیت پایین تری نسبت به تاکستان دارد. ⇓

کارخانه کشمش تیزابی

استعلام قیمت کشمش درب کارخانه

این مجموعه علاوه بر اینکه تولید انواع کشمش علی الخصوص محصولات پلویی که در چهار رنگ مختلف و چهار نوع مختلف تولید می‌شود، می باشد بلکه امکان فروش مستقیم آنها و اینکه تمامی پروسه های صادرات نیز انجام دهد را داشته و مشتری می‌تواند با واریز بیعانه سفارش خود را ثبت و بار را در هر نقطه ای که قصد تحویل گرفتن آن را دارند دریافت کرده و تسویه کنند.

 

لازم به ذکر است که دو نوع کشمش تیزابی در ایران تولید می شود یکی به آن گوگرد می‌ زنند که رنگی روشن داشته و همان سلطانی معروف است و دیگری زمانی است که به انگوری که مایع تیزاب آغشته شده و در آفتاب خشک کرده اند را گوگرد بزنند که در این صورت محصول دیگری تولید می‌شود که نامش خرمایی است و رنگ آن قهوه ای تیره بوده و هر دو محصول هم در این مجموعه تولید و بسته بندی می گردد.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ قیمت کشمش تیزابی در نمونه گوگردی در بهترین کیفیت خود یعنی سوپر، برای بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی ۳۸۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک ۳۶۰ هزار تومان و برای صادرات هم به ترتیب کیلویی ۴۴ و ۴۲ هزار تومان فاکتور می شود.

 

قیمت های اشاره شده به ترتیب برای محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی در بهترین کیفیت در کارتون ۹ کیلویی ۳۴۰ هزار تومان و کیفیت درجه ۳۳۰ هزار تومان و به همین صورت برای صادرات  کیلویی ۴۰ و ۳۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما