فروش انبوه کشمش تیزابی تاکستان

فروش انبوه کشمش تیزابی تولید تاکستان به صورت کارتونی برای بازار داخل و صادراتی در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

محصول تیزابی گوگردی برای روی خط تولید ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی در تاکستان

منطقه تاکستان استان قزوین که در زمینه تولید انواع کشمش پلویی در ۴ رنگ مختلف تخصص و تبحر دارد از تولیدکنندگان اصلی این محصولات در کشورمان محسوب شده و سالیانه حجم وسیعی از این بار در بازار داخل و امر صادرات به فروش می‌ رسد.

 

یکی از این کشمش ها که رنگ کهربایی روشن و تیره دارد با نام کشمش تیزابی و تیزابی بدون گوگرد یا همان کشمش خرمایی می باشد که هر دو محصول هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده می‌ شود و هم جهت صادرات علی الخصوص به کشورهای شمالی ایران.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی را باغدار تولید می کند انگور را چیده و به آن مایع تیزاب داغ آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می کنند و در ادامه به آن گوگرد ممکن است بزنند و یا نزنند یا حتی میزان دود کردن گوگرد، کم باشد که در این صورت کارخانه این کار را انجام می دهد و پس از آماده شدن محصول، آن را به کارخانه فروخته و مرکز تولیدی کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام می دهد.

 

این مجموعه هم در این شهر واقع شده و کارهای فرآوری را با استفاده از دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری مدرن در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات استفاده کرده و در انبار خود دپو می کند.

محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

فروش کشمش تیزابی درب کارخانه

هر دو محصول اشاره شده در بالا در این مرکز از تولیدات تاکستان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، اسفرورین و شال در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک تولید شده و مشتریان چه در داخل ایران باشند و چه در خارج از کشور ما می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه، سفارششان را ثبت کنند.

 

در حال حاضر که در اواسط بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش تیزابی جهت صادرات کیلویی ۴۳ هزار تومان در بالاترین کیفیت ممکن و ۴۱ هزار تومان با کیفیت درجه یک و برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی، ۳۷۰ هزار تومان و ۳۵۰ هزار تومان فاکتور می شود.

 

البته از آنجایی که نرخ تمامی محصولات متاسفانه فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد، شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات مختلف این سایت قرار داده ایم تا شما علاوه بر استعلام به روز قیمت محصولات تیزابی بتوانید نرخ کشمش خرمایی را هم به روز دریافت نمایید چه برای صادرات و چه امر بازار داخل.

 

شما اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت ممکن این محصولات هستید قطعاً باید از تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت شهر ملایر استان همدان هم در زمینه‌ تولید کشمش تیزابی در کشورمان سرآمد است اما کیفیت محصولات آن کمی پایین تر از تاکستان بوده و به همین جهت قیمتی ارزان‌ تر هم دارد پس پس مشتریان محصول قیمت ارزان تر، طبیعتاً به سمت ملایر خواهند رفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما