فروش کشمش انگوری ملایر

کشمش انگوری ملایر میوه ی خشک شده ی انگور است که با توجه به نحوه ی خشک کردن کشمش در بازار قزوین نام های مختلفی دارد. این نوع خشکبار خاصیت های زیادی داشته و در بسیاری از غذاها نیز از آن استفاده می شود.

فروش کشمش انگوری ملایر

خواص درمانی کشمش انگوری ملایر

خواص درمانی کشمش انگوری ملایر

برخی از خاصیت های کشمش ملایر را در زیر مورد تحلیل و بررسی قرار داده ایم:

  1. این خشکبار پرخاصیت هنگام خشک شدن ویتامین های خود را از دست نمی دهد و اثر بخشی آن نیز چند برابر می شود به همین علت از آن برای صاف کردن صدا و نرم شدن قفسه سینه نیز استفاده می شود.
  2. انگور به دلیل داشتن قند فروکتوز برای افراد دیابتی نیز مفید بوده و می تواند به کاهش قند خون آنان کمک زیادی کند.
  3. کشمش به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی بسیار زیاد از سرطان های گوناگونی همچون سرطان خون و سرطان سینه و… جلوگیری می کند.
  4. خوردن چند کشمش به افرادی که دچار آلزایمر هستند بسیار کمک کرده و حافظه ی آنان را تقویت می کند.
  5. برخی از افراد که از مشکلات جنسی رنج می برند می توانند با خوردن کشمش قوای جنسی خود را افزایش دهند.
  6. این نوع خشکبار از بیماری های دهان و دندان همچون پوسیدگی و عفونت لثه ها پیشگیری کرده و به بهداشت دهانی افراد کمک فوق العاده ای می کند.
  7. کشمش به دلیل وجود کلسیم در خود برای استخوان های بدن بسیار مفید بوده و از نرمی و پوکی استخوان نیز جلوگیری می کند.

عرضه عمده انواع کشمش ملایر

عرضه عمده انواع کشمش ملایر

امروزه با توجه به خاصیت های فراوانی که کشمش دارد حجم تقاضای افراد برای خرید انواع مختلف این محصول بیش تر شده است. به همین علت تولیدکنندگان کشمش در حال تلاش زیادی هستند تا انواع گوناگون این نوع خشکبار را به صورت عمده و یا جزیی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به بازارها عرضه کنند.

 

برخی از انواع کشمش ملایر به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش آفتابی
  2. کشمش انگوری
  3. کشمش تیزابی

 

کشمش آفتابی حاصل میوه ی خشک شده ی کشمش تیزابی عمده بوده و دارای رنگی قهوه ای می باشد. کشمش انگوری رنگی زرد و مایل به قهوه ای روشن داشته و همچنین توسط دود گوگرد خشک شده و به بازارها ارائه می شود. کشمش تیزابی خرمایی رنگ بوده و در دو نوع دانه دار و بی دانه موجود می باشد. در تهیه ی این نوع کشمش از محلول های قلیایی استفاده می شود.

 

خرید و فروش کشمش انگوری تنها از همین سایت امکان پذیر بوده و مشتریان گرامی نیز جهت کسب اطلاعات بیش تر و خرید این محصول می توانند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما