فروشنده کشمش آفتابی خشک

کشمش آفتابی خشک از طبیعی ترین کشمش ها می باشد که بدون هیچ مواد نگهدارنده ای وارد بازار می گردد. انگورهای گوناگونی را به صورت آفتابی خشک می کنند و این امر باعث می شود تا ما در رنگ و طعم کشمش هم تنوع زیادی داشته باشیم. این محصول در کیفیت ها و قیمت های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ارزش غذایی بالایی هستند. فروشنده کشمش آفتابی در ایران با کیفیت بالایی این محصول را ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند کشمش ارگانیک و خوش طعمی را خریداری کنند.فروشنده کشمش آفتابی خشک

چگونگی خشک کردن کشمش آفتابی

چگونگی خشک کردن کشمش آفتابی برای خشک کردن انگور و تبدیل کردن آن به کشمش، روش های مختلفی وجود دارد. خشک کردن کشمش به روش های سنتی و صنعتی صورت می گیرد.

 

در روش سنتی چون که دست ساز  است، از فواید بیشتری برخوردار است، یعنی به جای استفاده از مواد شیمیایی، در هوای آزاد و مقابل نور خورشید خشک می شود. روش خشک کردن انگور به صورت سنتی، در مقابل آفتاب و سایه است که هر کدام مزایا و معایبی دارد ولی در این روش خیالمان از بهداشتی بودن کشمش راحت خواهد بود و کشمش سالم و تمیزتری خواهیم داشت.

 

در روش خشک کردن در آفتاب، خوشه های انگور را به طنابی گره زده و به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز مقابل نور خورشید آویزان می کنیم، البته زمان آن بستگی به منطقه و درجه حرارت محیط دارد. باید به این نکته توجه کرد که هنگام خشک کردن کشمش مقابل نور آفتاب، مکان تمیز و دور از گرد و غبار بوده و آلودگی هوا کم باشد.

 

بعد از یک هفته باید قسمت ها خشک شده با خشک نشده را جا به جا کرد تا همه ی قسمت آن به طور کامل خشک شود. بعد از خشک شدن این انگورها، رنگ کشمش سبز مایل به قهوه ای تیره خواهد شد که در این صورت کشمش ما آماده مصرف می شود.

عرضه کننده کشمش آفتابی خشک

عرضه کننده کشمش آفتابی خشک امروزه، فروشندگان زیادی هستند که کشمش آفتابی خشک را به فروش می رسانند و هر کدام محصولی با درجه کیفیت متفاوت دارند. عرضه کشمش خشک این روزها به صورت مستقیم هم انجام می شود و مشتریان می توانند سفارش خود با بطور آنلاین ثبت کنند تا بهترین کشمش را از کارخانه تولیدی آن بدست آورند.

 

با عرضه مستقیم این محصول، قیمت خرید کشمش پایین تر از بازار می شود، چون فروش بدون واسطه است و مشتری می تواند انواع کشمش های درجه یک آفتابی را با قیمت های مناسبی خریداری کند. این مرکز عرضه کننده کشمش های مرغوب و تازه ای را دارد که کاملا سالم و استاندارد هستند و می توانند برای مصارف گوناگون بهترین انتخاب باشند. بنابراین، شما می توانید برای تهیه این محصول همین حالا با مشاوران تماس گرفته و به انواع کشمش صادراتی خشک آفتابی ممتاز و طبیعی برسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما