فروش انواع کشمش کارتونی در بازار اصفهان

از طریق مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین فروش انواع کشمش کارتونی و کیسه ای در بازار اصفهان انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می تواند با قسمت فروش این مرکز ارتباط تلفنی بگیرند.

 

کشمش کارتونی در اصفهان

انواع کشمش کارتونی قابل عرضه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش کارتونی و کیسه ای را در اختیار دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه جهت عرضه در بازار داخلی و یا فروش در بازار صادراتی استفاده می کند.

 

منظور از کشمش کارتونی، کشمش فرآوری شده کارخانه می باشد که کاملاً تمیز، بدون دم و بدون ضایعات بوده و در بسته بندی های ۹ کیلویی جهت فروش در بازار داخلی و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات استفاده می شود.

 

مشتریان کشمش کارتونی تولید کارخانه، مراکز پخش و بنکداران و نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ می باشد که این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کرده و به صورت فله ای و جزئی آنها را به فروش می رسانند.

 

اما اگر قرار باشد تولیدات کارتونی این مرکز را لیست کنیم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش پلویی آفتابی قرمز رنگ
  2. کشمش تیزابی گوگردی قهوه ای روشن
  3. کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی هم می گویند و قهوه ای تیره
  4. کشمش گلد یا طلایی و زرد رنگ
  5. مویز ازبک و افغان سیاه رنگ
  6. و کشمش قنادی را می توان اشاره نمود.

فروش انواع کشمش

فروش کشمش در بازار اصفهان

بعد از بازار بزرگ تهران که تقریباً هر نوع خشکباری را می‌توان در آن یافت و در میدان مولوی واقع شده سه بازار بزرگ دیگر هم ما در کشورمان داریم که بازار بزرگ اصفهان، بازار بزرگ مشهد و بازار بزرگ تبریز می باشد که خرید و فروش خشکبار در آن بسیار انجام می گیرد.

 

محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد از تولیدات همین مجموعه و با برند شخصی بوده و مشتری این امکان را دارد که در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید داشته باشد و می‌تواند این خرید به صورت حضوری درب کارخانه باشد و یا اینکه درب انبار خودشان بار را تحویل بگیرند که البته با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه این موضوع ثبت خواهد شد.

 

این ادعا در این مرکز می شود که با کیفیتی که این مجموعه تولید می‌کند پایین ترین قیمت ممکن بازار تاکستان را به خود اختصاص می‌دهد، نگفتیم ملایر چرا که اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد باشید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خریداری کنید در غیر این صورت ملایر برای شما می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

به عنوان مثال کشمش تیزابی که در این مرکز در قالب کارتون ۹ کیلویی (در اواسط تیرماه ۱۴۰۰) قیمت داده می شود هر کارتون قیمت آن به ۲۲۸ هزار تومان می رسد در صورتی که در ملایر نرخ این محصول ۲۰۰ هزار تومان است که طبیعتاً در ظاهر و کیفیت محصول به راحتی می توانید تشخیص دهید که چرا محصول ملایر ارزانتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما