فروشنده عمده کشمش آفتابی ارزان تاکستان

فروشنده عمده کشمش آفتابی ارزان تولید تاکستان که بهترین این محصولات را از نظر قند و ظاهر در ایران، را در اختیار دارد در این مرکز قرار داشته و مشتریان می توانند آن را هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت فرآوری شده در کارتون خریداری نمایند.

کشمش آفتابی ارزان

کشمش آفتابی تولید تاکستان

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک از جمله محصولاتی می باشد که تقریباً در سراسر مناطقی که انواع انگور را تولید می کنند هم تولید می شود و این محصولات را که هم به صورت هسته دار موجود بوده و هم به صورت بی هسته، وقتی که انگور را چیدند آن را در مقابل آفتاب پهن کرده تا نور خورشید آن را آرام آرام خشک کند.

 

اما اگر قرار باشد مناطقی را که کشمش آفتابی را در مقیاس بالایی تولید می کنند باید به تاکستان قزوین، ملایر همدان و بوانات استان فارس اشاره نمود که بهترین کیفیت ممکن در ایران از نظر ظاهر محصول و نیز درصد قند بالا منطقه تاکستان استان قزوین می باشد که تقریباً تمام مشتریان کشورمان به خوبی به این موضوع واقف هستند.

 

علاوه بر شهر تاکستان مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین هم در زمینه تولید این نوع کشمش در حجم بالایی به این منطقه کمک می‌کنند و کارخانه های شهر تاکستان نیز برای فرآوری علاوه بر اینکه از این شهر نیاز خود را تامین می کند بلکه از مناطق اشاره شده هم خرید محصول مورد نیاز را انجام می دهند که البته کیفیت تولیدی تمامی این مناطق در یک سطح می باشد.

کشمش آفتابی تاکستان

فروشنده انواع کشمش تاکستان

از آنجایی که شما در این مرکز به صورت مستقیم با کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهید شد لذا فروشنده عمده انواع کشمش که عموما از تولیدات همین منطقه یعنی تاکستان استان قزوین است در این سایت قرار داشته و شما می توانید با مدیر فروش مربوطه ارتباط تلفنی و یا تماس در یکی از شبکه‌ های اجتماعی داشته باشید.

 

علاوه بر تامین کشمش آفتابی، امکان تولید و بسته بندی محصولات دیگری نیز در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی هم مهیا می باشد که می توان به کشمش تیزابی و کشمش طلایی هم اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است کشمش آفتابی به دو صورت به فروش می رسد:

  1. یا به همان صورت فله ای و در کیسه که خاک به گوشت کشمش چسبیده و فرآوری نشده است.
  2. و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه که کارهای سورت و شستشوی آن انجام گرفته و تبدیل به کشمش پلویی قرمز رنگ خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما