صادر کننده کشمش تیزابی عمده

مشتری و یا شرکت بازرگانی می تواند در این مرکز مستقیما و توامان از تولید و صادر کننده انواع کشمش در تاکستان قزوین، اقدام به خرید کشمش تیزابی به صورت عمده داشته باشد.

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

فرآوری کشمش تیزابی مرغوب

مناطق زیادی در ایران هستند که کار تولید و فرآوری کشمش تیزابی را انجام می دهند که می توان به بوانات استان فارس، بناب و ملکان استان آذربایجان، زنجان و ابهر استان زنجان، قوچان و درگز استان خراسان، ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین اشاره نمود که محصولات آنها هم در بازار داخلی عرضه می گردد و هم جهت صادرات.

 

اما دو منطقه در بین مناطق بالا هستند که بیشترین حجم تولید، فروش و صادرات کشمش تیزابی را در کشورمان به خود اختصاص می دهند که همان ملایر همدان و تاکستان قزوین می باشد که اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی با نام این دو منطقه آشنایی خواهید داشت.

 

خیلی صریح و بی پرده این مورد مهم را عنوان می‌کنیم که اگر به دنبال خرید محصول باکیفیت هستید باید به دنبال خرید محصول تاکستان باشید اما اگر محصولی می خواهید که در کنار داشتن کیفیتی متوسط، قیمتی ارزان هم داشته باشد فقط و فقط تولیدات ملایر به شما توصیه می گردد.

 

کشمش تیزابی در هر دو منطقه اشاره شده به صورت بی دانه و بی هسته موجود می باشد و در دو حالت گوگردی و غیر گوگردی تولید می‌شوند که هر دو محصول اشاره شده قابلیت تامین در حجم بسیار بالا و فروش در بازارهایی که در بالا به آن اشاره کردیم را خواهد داشت.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (خرمایی) ⇓

صادر کننده عمده کشمش

تولید و صادر کننده عمده کشمش

شما در مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر این که امکان تامین کشمش تیزابی را در کنار سایر کشمش های پلویی با کیفیت اعلا و مرغوب خواهید داشت بلکه می توانید تمام پروسه های صادرات را نیز بر عهده این مرکز قرار دهید یعنی کارهای ترانزیت و بارگیری، گمرک، بهداشت و استاندارد.

 

کارتون های این مجموعه به صورت پیش فرض برای صادرات ۱۰ کیلو خالص بوده که امکان پر کردن کشمش در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی هم وجود دارد که ممکن است در حد کیلویی ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش قیمت هم به آن بخورد.

 

در حال حاضر یعنی در اواخر مهر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش تیزابی برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص ۳۳۰۰۰ تومان فاکتور می‌شود که اگر این محصول را برای بازار داخل با فرمول کارتون ۹ کلی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بخواهید ۲۸۰ هزار تومان قیمت خواهد خورد.

 

نکته بسیار مهم و جالب توجه برای خریدار وجود دارد و آن این است که بر روی بسته بندی محصولات این شرکت هیچ گونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس کارخانه وجود ندارد تا احیاناً شما از مشتری خود دور نخورید که خریدارتان بتواند مستقیماً با این شرکت در ارتباط باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما