شرکت فروش کشمش سبز قلمی

مشتری و خریدار می تواند به صورت مستقیم در این سایت، با شرکت فروش کشمش سبز و زرد قلمی وارد مذاکره شود و خرید خود را درب کارخانه انجام دهد. لازم به ذکر است که این مجموعه در تاکستان استان قزوین مجموعه تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد.

فروش کشمش سبز

تولید کشمش سبز و زرد قلمی

کشمش سبز و کشمش زرد قلمی از جمله محصولات انحصاری کشورمان می‌ باشد که در مناطق کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می‌شود و کارخانه های این مراکز به خصوص در شهرکی مانند شهرک صنعتی بردسکن کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهند.

 

این محصولات علاوه بر اینکه برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد به جهت صادرات نیز از آن استفاده می کنند ولی متاسفانه بازار صادراتی این محصول حدود دو سالی است که شرایط خوبی را تجربه نمی کند که آن هم متاسفانه به بی عرضگی مسئولین اقتصادی کشورمان برمی گردد.

 

به عنوان مثال سال گذشته یعنی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تاجران افغان به مناطق اشاره شده می‌آمدند و کشمش ایرانی را در حجم وسیعی خریداری کرده و در کشور خود کارهای بسته بندی را با برند و مبدأ تولید خود به بازار جهانی عرضه می کردند.

 

کشمش سبز و کشمش زرد قلمی به وسیله مایع تیزاب عمل خشک شدن آنها انجام می گیرد که در ادامه به آن از صفر تا صد گوگرد می زنند که اگر میزان گوگردزنی کم باشد محصول سبز رنگ و اگر میزانش بالا باشد محصول زرد یا طلایی رنگ می شود.

فروش کشمش قلمی

فروش مستقیم کشمش سبز و زرد

چون ظاهر محصولات استان خراسان رضوی و آنهایی که در بالا به آن اشاره کردیم کشیده می باشد، به این محصولات کشمش قلمی یا کشمش پیکامی هم گفته می‌شود که برخی به آن به اشتباه، پیکانی هم می‌گویند.

 

تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و قطعاً این منطقه تولید کننده محصولات اشاره شده نیست و در زمینه تولید کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد اما اگر مشتری آن به خصوص برای صادرات، محصولات اشاره شده را بخواهد باید چکار کرد؟

 

پر واضح است که باید تأمین این مشتری را انجام داد آن هم دقیقا با همان قیمتی که کارخانه های اشاره شده به مشتری خود قیمت می دهند، در واقع در این مواقع کارخانه فروشنده کشمش به دنبال سود نیست و همین که نیاز مشتری خود را تامین کند کافی است.

 

پس کشمش را قبل از بسته بندی از کارخانه های استان خراسان رضوی خریداری کرده و کارتون‌های خود را به آن مراکز ارسال می کند، پس کشمش های اشاره شده در کارتون مجموعه تولیدی کشمش آراد بسته بندی شده و از همان جا به سمت مشتری ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما