سفارش انواع کشمش آفتابی درجه یک

مشتری ذر این سایت می تواند اقدام به سفارش انواع کشمش آفتابی در قالب بسته بندی کارتونی و کیسه ای با کیفیت درجه یک و درجه دو داشته باشد و محصول مورد نظر خود را یا درب کارخانه و یا غیر حضوری و درب انبار خود تحویل بگیرد.

کشمش آفتابی کیسه ای (تصویر پایین)

انواع کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی تولیدشده در ایران

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی با نام کشمش آفتابی آشنا هستید. این محصول را تقریباً در تمام مناطقی که انگور و کشمش تولید می‌شود هم تولید می کنند به این علت که نیاز نیست هزینه ای برای آن پرداخت کنند و فقط نور خورشید می خواهد و یک مکان صاف برای پهن کردن انگور.

 

اما اگر قرار باشد انواع کشمش آفتابی را نام ببریم باید به دو دسته هسته دار و بدون هسته اشاره کنیم که نمونه هسته دار را عموماً به صورت سنتی تمیز و فرآوری می‌کنند و در کارتون و یا در کیسه فروش آن انجم می گیرد. اما نمونه بدون هسته علاوه بر فروش به صورت قبلی که توضیح داده شد، به کارخانه آمده و کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد که در این صورت تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که رنگی قرمز و سرخ دارد.

 

بهترین تولید کننده کشمش آفتابی در ایران بدون شک منطقه تاکستان، اسفرورین، شال و نرجه استان قزوین است زیرا انگورهای این منطقه از میزان قند بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین جهت درصد بسیار زیادی از انگورهای همین منطقه تبدیل به کشمش می شود چون در صورت مصرف اصلاحا دل آدم را می زند.

 

محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد بیشتر جنبه فروش در بازار داخلی دارد و تاجران و شرکتهای بازرگانی عموما از آن برای صادرات استفاده نمی کنند مگر در موارد خاص که این مرکز سابقه صادرات آن را به کشورهایی نظیر آلمان و عربستان (به صورت غیرمستقیم) در کارنامه خود دارد.

کشمش پلویی (تصویر پایین)

سفارش کشمش درجه یک

نحوه سفارش کشمش آفتابی در این مرکز

با انواع محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد دیگر به خوبی می‌دانید که نیاز شما چه محصولی می باشد و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار دادیم تا شما بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را تلفنی گرفته و در یکی از شبکه های اجتماعی فیلم بار مورد نظر را دریافت کنید.

 

کارخانه کشمش مجموعه آراد این امکان را به مشتری می دهد که به صورت جزئی هم خرید کند که برای محصولات فله ای و در کیسه حداقل ۴۰ کیلو و برای کشمش کارتونی یا فرآوری شده حداقل ۱۰ کارتون سفارش را می تواند برای خریدار خود لحاظ کند.

 

اگر حجم خریدتان بالاست که ممکن است مرکز پخش و یا شرکت بسته بندی باشید می توانید برای اولین بار خرید حضوری درب کارخانه داشته باشید در غیر این صورت بدانید که نیاز به حضور شما نیست و بار درخواستی برایتان ارسال می شود که ممکن است از طریق باربری کامیونی باشد یا باربری اتوبوسی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما