خرید کشمش سبز آفتابی + قیمت عالی

یکی از انواع کشمشی که در ایران در حجم قابل توجهی تولید می شود و فروش آن هم برای بازار داخل و هم جهت صادرات بسیار انجام می گیرد کشمش سبز آفتابی است که امکان خرید آن را به صورت مستقیم و با قیمت عالی از مجموعه تولیدی کشمش آراد خواهید داشت.

کشمش سبز آفتابی چگونه محصولیست؟

اگر شما در زمینه انواع کشمش فعالیت هم نکرده باشید به خوبی با ظاهر محصول اشاره شده آشنایی دارید کشمشی که در آجیل بسیار کاربرد دارد و زمانی در جیب پدر بزرگ ها همیشه بود تا به نوه های خود بدهند.

اما کشمش سبز، محصولی انحصاری مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که وقتی که انگور را در اوایل شهریورماه چیدند آن را از داربست هایی آویزان می کنند تا نور آفتاب آن را آرام آرام خشک کند و شکل قلمی و کشیده محصول هم به جهت آویزان شدن و خروج آب از دل انگور می باشد که به این صورت در می آید.

کشمش سبز آفتابی چگونه محصولیست؟

مشخصه کشمش سبز آفتابی

از نامش پیداست ظاهر آن سبز است و چون کشیده می باشد به آن قلمی می گویند و چون در آفتاب خشک می شود آفتابی هم به آن می گویند. هم نمونه هسته دار آن موجود است و هم بی هسته آن اما به صورت کلی در درون کارتون های این کشمش اکثراً بدون هسته بوده و میزانی هم هسته دار در آن مخلوط می باشد.

کشمش سبز به صورت کلی در کارتون های سه و پنج کیلویی در کشورمان عرضه می گردد و کشورهای عربی از خریداران عمده و حجم بالای این کشمش می باشند. جالب آنکه محصول دیگری دقیقا با همین مشخصات اما به جای رنگ سبز، زرد در همان مناطق اشاره شده موجود است که به علت میزان گوگردزنی بالا به رنگ طلایی یا زرد در می آید.

مشخصه کشمش سبز آفتابی

خرید کشمش سبز با قیمت عالی

با علم به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مجموعه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش پلویی (۴ نوع) را دارد که انحصارا مختص به همین منطقه تاکستان هست اما اقدام به فروش کشمش سبز آفتابی و کشمش زرد آفتابی هم می کند محصولاتی که انحصارا مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشند.

شما اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید علاوه بر دریافت نمونه و توضیحات مکفی در مورد انواع کشمش های تولیدی خود، استعلام قیمت به روز را هم از ایشان می توانید انجام دهید.

خرید کشمش سبز با قیمت عالی

چرا خرید کشمش از مجموعه کشمش آراد؟

به ۲ نکته مهم اشاره می کنیم:

اول اینکه کادر مدیران و اجرایی این کارخانه همگی جوان هستند و تا جای ممکن تسلط کافی بر تجارت دارند موضوعی که خلاف آن را در ۹۰ درصد کارخانه های کشمش ایران مشاهده می کنید. خیلی راحت بگویبم به راحتی امکان تعامل با خیلی از روسای مراکز تولیدی کشمش در ایران وجود ندارد اگر شما خودتان با آنها ارتباط بگیرید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.

مورد دوم آنقدر از کیفیت تولیدی خودمان اطمینان داریم که به مشتری اجازه دهیم هر وقت که مایل بود بتواند در طی سفارش خود تا زمانی که بارش آماده می شود در کارخانه حضور داشته باشد. این امکان را تقریباً هیچ کارخانه‌ای به شما نمی دهد چون مواردی وجود دارد که قرار نیست شما ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما