کشمش تیزابی جهت صادرات + قیمت خرید عمده

برای خرید کشمش تیزابی جهت صادرات و استعلام قیمت عمده آن از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان شما می توانید به صورت مستقیم با شماره تماسهای قرار گرفته که در صفحات این سایت تعبیه شده است ارتباط تلفنی بگیرید.

کشمش تیزابی؟

بیشترین میزان تولید کشمش را در کشورمان کشمش تیزابی به خود اختصاص می دهد و نام دیگر آن کشمش سلطانا یا سلطانی نیز بوده و در شهر تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در حجم وسیعی تولید می گردد.

از محصول اشاره شده هم جهت فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بسیار استفاده می شود و مشتریان خاص خود را دارد که اگر جنس اعلا و سوپر بخواهید تولید تاکستان به شما پیشنهاد می شود در غیر اینصورت تولیدات ملایر به کارتان خواهد آمد.

کشمش تیزابی؟

کشمش تیزابی چگونه تولید می شود؟

روال کار خیلی ساده است کافیست پس از چیدن انگور که آن را باغدار انجام می دهد آن را در مایع تیزآب داغ فرو برده (به مدت چند ثانیه) و سپس بر روی زمین پهن کنند تا آفتاب و شدت نور آن طی نهایتا ۵ روز کشمش تیزابی را تولید کند.

حال موضوع مهم دیگری پیش می آید و آن اینکه ما دو نوع از کشمش اشاره شده داریم که اگر به محصول بالایی دود گوگرد زده شود رنگ محصول روشن خواهد شد و اگر زده نشود تبدیل به کشمش دیگری می شود که به آن خرمایی می گویند و رنگش قهوه ای تیره خواهد بود که این محصول هم مشتریان خاص خود را دارد.

محصول خرمایی که رنگ قهوه ای تیره دارد و همان تیزابی است که به آن گوگرد نزده اند. ⇓

کشمش تیزابی چگونه تولید می شود؟

قیمت کشمش تیزابی جهت صادرات

اگر به دنبال صادرات کشمش تیزابی هستید و قصد خرید جنس سوپر و لوکس را دارید توصیه می کنیم حتما از محصولات تاکستان خرید خود را انجام دهید چون مناطق دیگری در ایران نظیر قوچان استان خراسان، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و زنجان و ابهر استان زنجان هم این محصول را تولید می‌ کنند اما کیفیت آنها بالا نیست.

یکی از همین تولیدکنندگان تاکستان، مجموعه تولیدی کشمش آراد است که شما می توانید با قیمتی مناسب و رقابتی نسبت به سایر تولیدکنندگان تاکستان خرید خود را از همین مجموعه انجام دهید که در حال حاضر که در دی ماه ۱۴۰۱ هستیم بالاترین کیفیت ممکن این محصول برای صادرات کیلویی ۶۴۵۰۰ تومان و جنس درجه یک کیلویی ۶۱,۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می شود.

قیمت کشمش تیزابی جهت صادرات

امکان رزرو ظرفیت خالی کشمش برای مشتریان صادرات

موضوع مهمی که برای خیلی از تاجران مهم تلقی می شود این است که هر کاری را که قرار است الان انجام دهند ادامه دار باشد و جایی قطع نگردد. گاهی اوقات برخی از مشتریان با ما تماس می گیرند و می گویند کشمش هایی را که تولید می کنید در کارتون های خودمان بریزید که این کار امکان پذیر است و به آن رزرو ظرفیت خالی کارخانه می گویند.

در حال حاضر یکی از شرکت های ایرانی با مجموعه ما این رزرو را انجام داده و ماهیانه یک محموله را درون کارتون های این شرکت پر می‌کنیم و با نام همین عزیزان صادرات آن را انجام می دهیم که البته یک سری پروسه های اداری دارد که این موارد را نیز خودمان برایتان انجام می دهیم تا شما با خیال راحت ثبت سفارش کنید و نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما