خرید کشمش تیزابی طلایی + کارخانه تولید و عرضه پخش

مدیره بازرگانی کارخانه تولید و عرضه پخش کشمش تیزابی طلایی در این سایت حضور دارد و شما می توانید با ارتباط گرفتن با ایشان اقدام به خرید این محصولات یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیرحضوری درب انبار خود نمایید.

کشمش تیزابی طلایی چگونه محصولیست؟

یکی از محصولاتی که در کشور ما در حجم وسیعی هر سال تولید می شود کشمش تیزابی نام دارد و همانطور که از نامش پیداست برای تولید آن از مایع تیزاب استفاده می شود که حکم مایع نگهدارنده آن را دارد که می توان آن را تا مدت بیشتری در انبار نگهداری کرد.

اما وقتی می گوییم طلایی یعنی رنگ آن روشن است و برای روشن شدن محصول به آن دود گوگرد می زنند در واقع کشمش تیزابی طلایی محصولی است که از مایع تیزاب برای نگهداری و از دود گوگرد برای روشن شدن محصول استفاده می کنند.

کشمش تیزابی طلایی چگونه محصولیست؟

مشخصه کشمش تیزابی زرد

برای تولید محصول اشاره شده از انگور بی دانه استفاده می شود یعنی کشاورز پس از چیده شدن انگور بی دانه تصمیم می گیرد که آیا آن را تبدیل به کشمش آفتابی کند یا کشمش تیزابی.

اما ظاهر کلی محصول گرد یا بیضی شکل است که دو منطقه اصلی تولیدکننده آن در کشورمان عبارتند از تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان که اگر جنس خوش رنگ و لعاب دیدید قطعاً از تولیدات تاکستان خواهد بود و در غیر اینصورت با جنس ملایر روبرو شده اید.

مشخصه کشمش تیزابی زرد

خرید مستقیم از کارخانه تولید کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین شهرک صنعتی خرمدشت فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش علی الخصوص پلویی را در اختیار دارد و مدیر بازرگانی شرکت هم شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار گرفته است تا امکان تماس مستقیم با ایشان برایتان مهیا باشد.

شما علاوه بر کشمشی که در بالا به آن اشاره کردیم می توانید سایر کشمش های پلویی دیگر را نیز به صورت مستقیم در این کارخانه تهیه کنید مجموعه ای که علاوه بر تولید محصولات خود کار فروش و عرضه و پخش مستقیم آنها را نیز در دستور کار دارد.

خرید مستقیم از کارخانه تولید کشمش

امکان خرید کشمش در بسته بندی شخصی!!!

بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران به صورت کارتونی است و کشمش های سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به کارخانه های واسطه ای است که آنها را از کارخانه کشمش خریداری می کنند و در بسته بندی های خود که عموما ۴۰۰ یا ۸۰۰ گرمی است پر می کند.

اما نکته جالبی که در این مجموعه وجود دارد این است که اگر حجم خریدتان در ماه بالا باشد می توانید با پرداخت مبلغی بین ۳ تا ۴ میلیون (با توجه به اینکه در حال حاضر در آذر ۱۴۰۱ هستیم) که هزینه طرح و کلیشه مربوط به خود شما است کشمش های خریداری شده شما را درون کارتون مربوط به خودتان پر کنیم و این می تواند برای هر عرضه کننده و بنکداری یک مزیت عالی محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما