کشمش آفتابی بدون مواد را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود کشمش آفتابی یا آفتاب خشک نام دارد که در دو نمونه فرآوری شده و فرآوری نشده در بازار ایران خرید و فروش می شود اما نمونه فرآوری نشده و بدون مواد را از کجا تهیه کنیم؟

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

از دیرباز و قرن های پیش وقتی انگور را می چیدند علاوه بر مصرف تازه خوری یعنی به همان صورت که چیده می شود به فروش برسد، بلکه آن را در مقابل آفتاب یا سایه گذاشته تا به این صورت خشک گردد و تبدیل به محصول دیگری که به آن کشمش می گویند شود و به این صورت علاوه بر اینکه خواص آن بیشتر شده بلکه برای مدت طولانی تری هم می‌ شود آن را در انبار نگهداری کرد.

به این ترتیب به انگوری که در مقابل آفتاب خشک شده باشد که مدت زمان آن حدود ۲ هفته یا ۱۵ روز است کشمش آفتابی یا آفتاب خشک می گویند و محصولی است که ارزش خوراکی بالایی داشته به این علت که از هیچ ماده یا مایع نگهدارنده ای در خشک کردن آن نظیر تیزاب استفاده نمی شود.

اما این محصول به دو صورت در کشورمان موجود است یا همان کشمش باغدار است که دارای دم و شاخه بوده و ضایعات و غوره هم ممکن است همراهش بوده باشد که البته باغدار می تواند به صورت سنتی و دستی محصول اشاره شده را تمیز و پاک کند و سپس عرضه آن را انجام دهد و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه، به این صورت که محصول اشاره شده به کارخانه ها فروخته می‌ شود و این مراکز آن را بر روی خط تولید ریخته تا کارهای بوجاری روی آن صورت گیرد و به این ترتیب در بسته بندی کارتونی یا سلفونی و با کیفیت درجه یک در بازار عرضه گردد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تقریباً تمامی مناطق تولیدکننده انگور این نوع کشمش را نیز در اختیار دارند چون روال خشک کردن انگور در مقابل آفتاب بسیار ساده است و کافیست میوه اشاره شده در مقابل آفتاب پهن شود تا شدت نور آن طی مدت زمان گفته شده کشمش را تولید کند و هزینه خاصی نداشته و تنها ریسکی که ممکن است دچار باغدار شود این است که در طی مدت زمان خشک شدن اگر باران بیاید ممکن است کیفیت محصول اشاره شده را تحت تاثیر قرار دهد.

محصول آفتابی دست چین باغدار ⇓

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

منظور از کشمش آفتابی بدون مواد چیست؟

توضیحات مربوط به محصول آفتابی در بالا داده شد اما چون یکی از عرضه های این نوع کشمش به صورت فله ای یا همان محصول بوجاری نشده است موضوعی که پیش می آید این است که درصد قابل توجهی از مشتریان به دنبال این نوع کشمش بدون مواد هستند موادی که شامل تیزاب، گوگرد و روغن پارافین می شود.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش آبگیری تاکستان با کارشناس ما در ارتباط باشید.

نمونه بوجاری شده محصول اشاره شده که به آن کشمش پلویی می گویند برای مصارف آشپزی و تولید کیک و کلوچه و قنادی بسیار کاربرد دارد اما نمونه بوجاری نشده آن که به صورت کیسه ای عموما عرضه می گردد برای مصارف آبگیری، تولید سرکه و شیره کشمش از آن بهره برداری می کنند که البته بیشترین مصرف این نوع کشمش همان آبگیری است یعنی تولید الکل چه به صورت خوراکی و چه به صورت صنعتی.

چون برای موارد آبگیری بسیار توصیه شده از نوعی از کشمش استفاده گردد که مواد به آن نخورده باشد به همین جهت مشتریان این دست از محصولات کشمشی می‌ خواهند که مواد اشاره شده به آن آغشته نشده باشد تا در طی فرآیند تولید آن چیزی که در نظر دارند، دچار ریسک و خطر نگردند.

اما موضوع دیگری که برای تهیه این نوع کشمش مورد نظر خریداران است این است که جنسی که خریداری می کنند درصد قند فوق‌ العاده بالایی داشته باشد چون هر چقدر قند یا شیرینی محصول بالاتر باشد الکل و درصد آن قوی تر خواهد بود به همین جهت خریداران این نوع کشمش در اکثر مواقع از کشمش های تاکستان خرید خود را انجام می دهند چرا که بالاترین درصد قند انواع این محصولات مربوط به همین منطقه از ایران است به گونه‌ ای که حتی انگور آن را به صورت تازه خوری به راحتی نمی توان خورد و وقتی آن را می خورید اصطلاحاً گلوی آدم را می سوزاند.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مناطق دیگری هم نظیر کاشمر استان خراسان، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس هم محصول آفتابی را در مقیاس بالایی تولید می‌ کنند اما قند و درصد شیرینی هیچکدامشان به اندازه تولیدات تاکستان نیست و به همین جهت قیمت ارزان تری هم دارند.

محصول پلویی فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

منظور از کشمش آفتابی بدون مواد چیست؟

حال کشمش آفتابی بدون مواد را از کجا تهیه کنیم؟

موضوع مهم بعدی این است که محصولی که در بالا توضیحات آن داده شده را از کجا تهیه کنیم؟ از کجا اطمینان کنیم که کشمش اشاره شده بدون مواد است؟ در پایین به آن اشاره خواهیم کرد:

اگر شما سری به سایت هایی نظیر دیوار، باسلام یا هر سایت عرضه کننده دیگری بزنید چون همگی آن ها دلال و واسطه هستند برای فروش بهتر خود آن جنسی که مدنظر شما است را نخواهند فروخت یعنی بسیار پیش آمده که در میان آن محصول، ناخالصی مخلوط شده تا قیمت خروجی پایین بیاید از طرفی شما نمی توانید به صورت مستقیم از باغدار و کشاورز خرید خود را انجام دهید چرا که این قشر به ندرت و شاید هرگز پیش نمی آید که مستقیماً محصول خود را عرضه کند (چون فروش آنها به صورت تنی و در حجم بالا صورت می گیرد نه صد یا دویست کیلو) و همیشه به کارخانه ها عرضه می‌ کنند و سپس کارخانه‌ ها فروش آن را به صورت بوجاری شده و حتی در پاره‌ ای مواقع بوجاری نشده به فروش می رساند.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

اما در مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان اولین کارخانه کشمشی که با احداث سایت های متعدد فروش محصولات خود را به صورت مستقیم از سالها پیش آغاز کرده این امکان برای شما فراهم است که شما هر جنسی را که بخواهید همان را برایتان ارسال خواهد کرد حتی ممکن است قیمت آن، آن نرخی نباشد که در بازار می شناسید. به عنوان مثال اگر در تیر ۱۴۰۲ کشمش آفتابی بدون مواد به صورت تمیز شده دستی و سنتی را از تولیدات تاکستان به صورت شسته نشده بخواهید کیلویی ۷۲ هزار تومان می باشد در صورتی که در بازار اگر سری بزنید محصول اشاره شده را ۶۵,۰۰۰ تومان می فروشند اما چرا این اتفاق می افتد؟

این دیگر بستگی دارد به شما و اینکه چه عیار جنسی در نظر داشته باشید، جنس ارزان قیمت هم در این مجموعه وجود دارد به گونه‌ ای که نمونه ۴۷ هزار تومانی هم می توانید خرید داشته باشید اما محصولی که مطابق با ویژگی هایی که در بالا به آن پرداخته شد هستید نرخ همانی است که در بالا گفته شد و هرگونه قیمت دیگری که در بازار ببینید مطمئن باشید که جنس فیک و مخلوط با ضایعات یا غوره تقدیمتان می کنند.

حال کشمش آفتابی بدون مواد را از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما