کشمش آبگیری چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از انواع کشمشی که در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می شود کشمش آبگیری نام دارد، مشتری باید بداند که این محصول چیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند خرید مناسب تری در هر مجموعه ای که قصد آن را دارد تجربه کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آبگیری چیست؟

یکی از مصارفی که از انواع کشمش می توان بهره برداری نمود آبگیری نام دارد و کشمشی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد کشمش آبگیری نامیده می شود. اما منظور از آبگیری چیست و به چه اعمالی برای کشمش، آبگیری گفته می شود که در پایین بیشتر به آن می پردازیم.

هر خروجی که از کشمش به صورت مایع باشد آبگیری می گویند که می‌ توان به الکل چه خوراکی و چه صنعتی، شیره کشمش و سرکه اشاره نمود که یکی از مصارف بالای این محصول می باشد، طبیعتاً از کشمشی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد محصول آبگیری می گویند و تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده کشمش این نوع کشمش را نیز در اختیار دارند.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

از جمله مناطقی که این محصول را در حجم وسیعی تولید می کنند منطقه تاکستان استان قزوین است، البته مناطق دیگری نیز نظیر ملایر استان همدان، کاشمر استان خراسان و بوانات استان فارس هم موجود دارند که در حجم بالایی این نوع کشمش را در اختیار داشته و در بازار عرضه می‌ کنند اما اگر قرار باشد بهترین منطقه ای را نام ببریم که این نوع کشمش ها را در اختیار دارد منطقه تاکستان استان قزوین است.

این محصولات در قالب بسته بندی های کیسه ای و گونی و در پاره‌ ای اوقات به صورت کارتونی در بازار عرضه می گردد و این دیگر بستگی به مشتری دارد که چه نوع بسته بندی از این محصول را در نظر داشته باشد. مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان این محصول است و شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید می توانید بگویید دوست دارید در چه بسته بندی این کشمش انجام گیرد.

آبگیری، دست چین باغدار ⇓

کشمش آبگیری چیست؟

ویژگی های کشمش آبگیری

مهمترین ویژگی که یک کشمش آبگیری باید داشته باشد این است که دارای قند بالایی باشد، شیرینی بسیار بالا می تواند یک مزیت برای محصول آبگیری در نظر گرفته شود و چون منطقه تاکستان استان قزوین شیرین ترین نوع انگور و کشمش ایران را در اختیار دارد بهترین محصول آبگیری در ایران شناخته می شود.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اینکه چرا محصولات تاکستان از نظر قند، بهترین هستند یک دلیل کاملاً منطقی دارد و آن این است که چون دیرترین ناحیه در ایران است که انگور چیده می شود برعکس مناطقی مانند کاشمر، قوچان و یا ملایر که در اوایل شهریورماه این کار صورت می‌ گیرد اما در منطقه تاکستان در اواخر شهریور و حتی اوایل مهر ماه روال چیده شدن انگور انجام می شود و همین موضوع باعث می گردد قند انگور کامل شود و اصطلاحاً انگور در بهترین شرایط خودش چیده شود.

موضوع دیگری که در مورد این محصولات باید در نظر داشت این است که حتی الامکان به صورت طبیعی خشک شده باشد یعنی انگور را در مقابل آفتاب و یا سایه پهن کنند تا روال خشک شدنش انجام گیرد به این صورت از هیچ مایع یا ماده نگهدارنده ای نظیر تیزاب و گوگرد و یا حتی روغن پارافین که در خط تولید کارخانه ها می ریزند استفاده نمی شود و همین موضوع عیار این نوع کشمش را بالاتر خواهد برد.

از طرفی باید در نظر داشت محصول آبگیری حتی الامکان باید بدون دم، بدون شاخه و هرگونه ضایعات دیگری باشد که می‌ توان به آن ناخالصی گفت و اگر نمونه بدون دانه و بدون هسته را برای این مصرف در نظر بگیرید بسیار بهتر از نمونه هسته دار است چون خود هسته محصول ممکن است برایتان مشکل ساز باشد.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

البته به این معنی نیست مواردی که در بالا گفتیم را اگر تهیه کنید یعنی به عنوان مثال کشمش تیزابی که هسته دار هم باشد مشکل بزرگی برایتان ایجاد کند اما طبیعتاً این محصولات به دلیل داشتن عیار پایین تر و کیفیت پایین تر قیمتی ارزان تر هم خواهند داشت و باید در نظر گرفته باشید که چه مصرفی برای این نوع کشمش در نظر دارید اگر الکل باشد طبیعتاً هیچگونه مایع یا ماده نگهدارنده نباید داشته باشد و آفتاب و سایه خشک باشد ولی برای تولید سرکه مشکلی ندارد اگر از نمونه تیزابی استفاده کنید اما در هر صورت استفاده از گوگرد و روغن پارافین اصلا مجاز نیست.

پشت لیزری آفتابی ⇓

ویژگی های کشمش آبگیری

قیمت کشمش آبگیری در تابستان ۱۴۰۲

در حال حاضر که در اواخر خرداد ۱۴۰۲ هستیم نرخ انواع کشمش با توجه به اینکه موجودی این محصولات عموماً در فصل تابستان با کمبود میزان مواجه می‌ شود، افزایشی خواهد بود و این افزایش در مورد کشمش آبگیری هم صدق خواهد کرد ولی در تاریخ اشاره شده قیمت کشمش آبگیری را به شرح زیر اعلام خواهیم کرد.

کشمش آفتابی دستچین باغدار که آفتاب خشک بوده و بدون هسته می باشد این محصول توسط کشاورز کاملاً الک و تمیز میشود و دم و شاخه ندارد و در حال حاضر کیلویی ۷۲ هزار تومان نرخ گذاری می شود.

کشمش پشت لیزری آفتابی که این محصول هم کامل آفتاب خشک بدون روغن و تیزاب بوده و فقط شسته شده است و در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ به عنوان محصول سوپر شناخته نمی شود به همین جهت برای مصارف آبگیری می تواند بسیار عالی باشد و در حال حاضر که روی ۶۲ هزار تومان عرضه می گردد.

کشمش پشت لیزری خرمایی که محصول مناسبی برای اشخاصی است که به دنبال کاسبی کردن بوده و این محصولات را خریداری و به صورت کیلویی عرضه می‌ کنند. کشمش اشاره شده کاملاً تمیز شده است و توسط دستگاه سورتینگ لیزر به عنوان محصول سوپر شناخته نمی شود و در حال حاضر کیلویی ۴۵ هزار تومان عرضه می گردد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

محصولات اشاره شده را می توانید هم به صورت حضوری درب کارخانه بعد از هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی خریداری نمایید و هم به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی که بار در هر نقطه ای از ایران که باشید برایتان با باربری ارسال خواهد شد. پس از ارتباط گرفتن با ایشان فیلم و عکس محصول را در یکی از شبکه‌های اجتماعی از ایشان دریافت نمایید و سپس پس از استعلام قیمت به روز، سفارش خود را می توانید از همان طریق ثبت نمایید.

پشت لیزری خرمایی ⇓

قیمت کشمش آبگیری در تابستان ۱۴۰۲

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما