خرید عمده کشمش پلویی تیزابی

کشمش پلویی تیزابی را می توان در رنگ های متفاوت و با کیفیت بالا به صورت عمده از فروشگاه ها خریداری نمود، کشمش پلویی یکی از محصولات پر طرفدار در بین خانواده های ایرانی است که از آن در انواع غذاهای استفاده می کنند.

جهت استعلام قیمت لپه فامیلا که این مجموعه در آنجا کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد مشتری می تواند مستقیما با مدیر فروش ارتباط تلفنی بگیرد.

کشمش یکی از مهمترین محصول صادراتی ایران است که در جهان از نظر فروش رتبه بالایی دارد، خریداران آن با توجه به مرغوبیت کشمش ایرانی هر ساله واردات بسیاری از کشورمان انجام می دهند. در برخی از مناطق ایران به دلیل آب و هوای سرد به انگور روغن سبزه و کربنات پتاسیم می زنند تا روند خشک شدن سریعتر انجام گیرد به همین دلیل به آن کشمش تیزابی می گویند.

خرید عمده کشمش پلویی تیزابی

روش تشخیص کشمش مرغوب

روش تشخیص کشمش مرغوب

به دانه انگور آب دار که زیر آفتاب خشک شده باشد مویز یا کشمش می گویند، با توجه به اینکه کشمش از انگور دانه دار و بی دانه به دست می آید انواع مختلف دارد و راه تشخیص مرغوبیت هر نوع آن متفاوت است.

 

  1. کشمش پلویی یا همان آفتاب خشک: این نوع کشمش جزو بهترین و با طعمی بسیار خوب است، مرغوبیت این کشمش را از روی رنگ سرخ آن می توان تشخیص داد.
  2. کشمش سایه خشک: این کشمش به دلیل اینکه در سایه خشک می شود رنگ آن تغییر نمی کند و سبز باقی می ماند، یکی از انگورهایی که به این روش خشک می شود انگور عسگری است.
  3. کشمش تیزابی: روش تشخیص مرغوبیت این نوع کشمش وجود یک لایه چرب و نیمه براق روی آن است. رنگ این نوع کشمش زرد مایل به قهوه ای خرمایی است.

فروش کشمش پلویی تیزابی درجه یک

فروش کشمش پلویی تیزابی درجه یک

کشمش پلویی درجه یک را می توان به صورت عمده و جزئی در انواع مختلف وزن ها به فروش رساند، این کشمش ها با توجه به این که به سرتاسر ایران فرستاده می شوند در کارتون هایی بسته بندی می شوند که وزن آن ها با هم متفاوت است و بنا به درخواست مشتریان برایشان فرستاده می شود.

 

به دلیل اینکه در تهیه حبوبات عمده در کرج هزینه و زحمت بیشتری صورت می گیرد، قیمت آن از سایر استان ها گران تر می باشد،

به همین دلیل خرید کشمش پلویی در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

اما یکی از راه هایی که با استفاده از آن در وقت و هزینه های جانبی صرفه جویی می شود، خرید اینترنتی کشمش پلویی می باشد. فروشندگان با ارائه خدمات و اطلاعات کافی در زمینه فروش انواع کشمش بر روی سایت خود کار را برای تهیه محصول مورد نظر توسط خریداران راحت تر می نمایند. خریدار با مرور این موارد بر روی سایت و انتخاب کشمش مورد نظر خود آن را تهیه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما