نمایندگی فروش مویز شیراز

در اکثر شهرهای ایران تاکستان و باغات انگور وجود دارد  اما بعضی از شهرها قطب تولید انگور و کشمش ایران و حتی جهان محسوب می شوند. شیراز یکی از شهرهای مهم تولید کشمش و به دنبال آن تولید مویز می باشد. کشمش یک خشکبار بسیار خوشمزه، مقوی و انرژی زا است که طرف داران بسیاری دارد.

یکی از محصولاتی که در کشور ما در حجم وسیعی هر سال تولید می شود پسته با پوست دامغان نام دارد.

مویز نوعی کشمش است که از خشک کردن دانه های بزرگ انگور سیاه به دست می آید و خواص آن تقریبا مشابه خواص کشمش است‌. مویز شیراز درجه یک و بسیار معروف است‌ . بهترین مویز شیراز را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از نمایندگی ها و مراکز فروش و پخش این محصولات تهیه و خریداری کنید.

نمایندگی فروش مویز شیراز

مشخصات بهترین مویز شیراز

مشخصات بهترین مویز شیراز مویز نوعی کشمش است که از دانه های بزرگ انگور سیاه هسته دار و بدون هسته تولید می شود، مانند مویز فخری که هسته دار است و مویز سیاه شانی یا شاهانی که بدون هسته یا بی دانه است. مویز مانند کشمش به سه شکل آفتابی، سایه خشک و تیزابی به دست می آید که نوع آفتابی و سایه خشک آن طرف دار بیشتری دارد.

بادام شیرین درختی یکی از بهترین روش های استفاده از بادام ها می باشند که در کشور های مختلف، آن ها را به شکل های گوناگونی تولید می کنند.

عمدتا بهترین نوع مویز ایران محصول شهر شیراز است. در مناطق کوهستانی شهر شیراز، درخت انگور به صورت دیمی محصول می دهد و کشاورزان از هیچ گونه کود و سم شیمیایی استفاده نمی کنند و برای خشک کردن مویز نیز از تیزاب استفاده نمی کنند. بنابراین مویز شیراز کاملا طبیعی و ارگانیک است و ارزش غذایی بالایی دارد. این مویز بسیار شیرین است و قیمت آن نسبت به مویز شهرهای دیگر ارزان تر است.

 

بهترین مویز شیراز، مویز سیاه شانی بی دانه ی گوشتی است که سرشار از ویتامین و مواد مغذی می باشد، البته گران تر از مویز دانه دار است.

مراکز پخش عمده مویز شیراز

مراکز پخش عمده مویز شیراز نمایندگی های زیادی در شهر شیراز و شهرهای دارای باغ انگور وجود دارد که به کار خرید کشمش و مویز از تولید کننده و کشاورز و پخش و عرضه ی آن به فروشگاه ها و مراکز خشکبار در سطح شهر  می پردازند. همچنین کشمش و مویز درجه یک را به خارج از ایران صادر می کنند‌.

 

مویز به صورت عمده یا در گونی و به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد. مویز بسته بندی شده کاملا یک دست و درجه یک می باشد و دم و شاخه ندارد. اما مویز فله یا عمده دم و شاخه دارد و ممکن است که مویز سالم و با کیفیت با مویز خراب و کشمش های مشابه دیگر قاطی شده باشد و به قیمت مویز درجه یک به فروش برسد.

 

نمایندگی های فروش در سطح شهر شیراز دارای وب سایت هایی هستند که مشتری می تواند به صورت اینترنتی و با اطمینان، مویز باکیفیت و خالص سفارش دهد. این نمایندگی ها و مراکز فروش به سراسر کشور ارسال دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما