مرکز خرید عمده مویز شیرازی

مویز شیرازی از دانه های درشت انگور سیاه تهیه می شود که دارای هسته می باشند که دارای خواص بسیاری برای سلامت بدن می باشد. برای خرید مویز شیرازی می توان به فروشگاه های معتبر عرضه مواد غذایی مراجعه کرد همچنین می توان از طریق اینترنتی از سایت های طراحی شده مویز را به صورت عمده و با قیمت مصوب زیر قیمت بازار سفارش داد و آن را درب منزل تحویل گرفت.

مرکز خرید عمده مویز شیرازی

آشنایی با انواع کشمش و مویز

آشنایی با انواع کشمش و مویز کشمش و مویز هر دو از دانه های انگور تهیه می شوند که کشمش از دانه های رسیده انگورهای کوچک ولی مویز از دانه های درشت تر تولید می شود این دو از لحاظ ظاهری با هم متفاوت هستند ولی از نظر خواص و ویژگی های مفید شباهت های فراوانی با هم دارند.

 

از انواع کشمش می توان به کشمش های آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری و کشمش پلویی اشاره کرد که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.

 

مویز نیز دارای خواص مفید فراوانی است که در اینجا به مواردی از آنها اشاره می‌کنیم: موجب تقویت حافظه می شود و یادگیری را افزایش داده و از بروز آلزایمر جلوگیری می کند، خطر ابتلا شدن به دیابت را کاهش می دهد، به دلیل داشتن فیبر عملکرد معده را بهبود بخشیده و از بروز یبوست پیشگیری می کند، کاهنده فشار خون می باشد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، خاصیت ضد سرطانی و ضد آلرژی دارد و از بروز بیماری های قلبی جلوگیری می کند، بسیاری از افراد دیابتی آن را به جای قند همراه چای مصرف می کنند.

 

خرید انواع کشمش و مویز را می توان از مراکز پخش که در سطح هر شهری وجود دارد انجام داد بنابراین مردم مصرف کننده با مراجعه به این مراکز با دیدن کیفیت انواع کشمش می توانند با انتخابی درست کشمش با کیفیت و درجه یک را خریداری کنند.

عوامل موثر در قیمت مویز

عوامل موثر در قیمت مویز

قیمت انواع مویز به عوامل زیادی مثل کیفیت، طعم و رنگ آن دارد هرچه دانه های مویز درشت تر و دانه ی کم تری داشته باشند دارای قیمت بالاتری هستند و معمولا دانه های خشک شده با هسته های بیشتر کیفیت خوبی ندارند و قیمت کمتری هم دارند. همچنین می توان با خرید عمده مویز از شرکت های تولید کننده آن با کیفیت عالی و  با قیمتی زیر قیمت بازار تهیه کرد. مراکز خریدی که وجود دارند معمولا مویز را با قیمت مناسب تری نسبت به فروشگاه های کوچک در بین مردم توزیع می کنند بنابراین بهتر است که برای خرید مویز با کیفیت و قیمت مناسب به این مراکز مراجعه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما