مناسب ترین قیمت کشمش پلویی تیزابی در ۱۴۰۱

کشمش پلویی تیزابی یکی از محصولات اصلی کشورمان در زمینه فروش در بازار داخل و امر صادرات می باشد که می توانید آن را با مناسب ترین قیمت با توجه به کیفیت محصول، درسال ۱۴۰۱ از مجموعه تولیدی کشمش آراد تهیه بفرمایید.

کشمش پلویی

نامی که در زمینه ی کشمش بسیار شنیده اید، کشمش پلویی از آن دسته محصولاتی می باشد که حتی اگر در زمینه کشمش فعالیت نکرده باشد به خوبی با نام آن آشنا هستید و تقریباً در هر خانه ای می توان آن را یافت.

اما توجه داشته باشید به صورت کلی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که سایز آن از ۱۰ میل در خط تولید کارخانه کوچکتر باشد و به صورت بدون هسته و بدون دانه باشد کشمش پلویی می گویند که این محصول انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کشمش پلویی تیزابی نام دارد.

کشمش پلویی

کشمش پلویی تیزابی

کشمش پلویی تیزابی که نام دیگر آن سلطانا یا سلطانی است تقریبا در اکثر مناطق تولیدکننده انگور تولید می شود و چون از مایع تیزاب جهت خشک کردن انگور استفاده می گردد به آن تیزابی می گویند که این محصول هم خود به دو دسته تقسیم می شود.

یک حالت زمانی است که وقتی باغدار، آن انگوری را که به مایع تیزاب آغشته شده و به مدت پنج روز در مقابل آفتاب قرار داده تا محصول تیزابی تولید گردد به آن گوگرد بزند که در این صورت رنگ محصول قهوه‌ای روشن می‌شود. اما اگر در ادامه به آن گوگرد نزند محصول دیگری تولید می شود که به آن خرمایی می گویند و رنگ آن قهوه ای تیره است و هر کدام مصارف خاص خود و مقصد فروش مخصوص به خود را دارند.

محصول تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

کشمش پلویی تیزابی

مناسب ترین قیمت کشمش تیزابی در تاکستان قزوین

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان از توابع استان قزوین که یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی‌الخصوص کشمش پلویی تیزابی است فعالیت تجاری دارد.

این مرکز این ادعا را دارد که در کنار کیفیت ارائه شده بهترین و مناسب ترین قیمت کشمش تیزابی را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و این را می توان در عمل ثابت کرد.

به عنوان مثال در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت کارتون هشت و نیم کیلو خالص سوپر این مجموعه ۵۵۵ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که جنس درجه یک آن ۵۲۵ هزار تومان قیمت می خورد که اگر محصولات این کارخانه را در کنار تولیدات دیگر نظیر شهدانه، صراف و یا صداقت قرار دهید به خوبی متوجه می شوید که این مرکز هر کارتونی را ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان ارزان تر به مشتری تحویل می دهد.

مناسب ترین قیمت کشمش تیزابی در تاکستان قزوین

خرید حضوری کشمش، درب کارخانه

برعکس تمامی سایت های اینترنتی که واسطه و دلال هستند تمام سایت هایی که در اختیار این مجموعه قرار دارد مربوط به خود کارخانه می باشد و این اصرار را مدیر فروش کارخانه به همه مشتریان می کند که حضوری به کارخانه بیایند و اگر تجارت کرده باشید به خوبی می دانید که هیچ واسطه ای راضی به آمدن مشتری درب کارخانه نیست.

شما علاوه بر خرید حضوری می توانید سفارش غیرحضوری محصول را از جمله کشمش پلویی تیزابی بدهید، به این صورت که پس از مشاهده فیلمی که مدیر بازرگانی شرکت برای شما می فرستد و تضمین می‌کند که بار ارسالی با همان نمونه مطابقت دارد میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد و مابقی زمانی که بار به درب انبار شما رسید تسویه خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما