قیمت کشمش پلویی ملایر از تولید به مصرف

کشمش پلویی پرفروش ترین نوع کشمش در ایران محسوب می‌شود که شهر ملایر از توابع استان همدان یکی از تولیدکنندگان اصلی آن به حساب می‌آید که می توانید خرید آن را در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف انجام دهید و بدون واسطه محصول مورد نظر را خریداری کنید.

کشمش پلویی در ایران

محصول اشاره شده کشمشی است که چون از آن برای طبخ در کنار برنج استفاده می کنند به آن کشمش پلویی می گویند و رنگ های متفاوتی از آن در کشورمان تولید می‌شود که می‌توان به زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و در انتها سرخ اشاره نمود.

چون در خط تولید کارخانه دستگاه سورتینگ لیزر کشمش ها را بر حسب میلیمتر سورت بندی می کند محصول اشاره شده را زیر ۱۰ میل مرتب می کند در واقع کشمش پلویی محصولی است که سایز آن ۷-۸ و نهایتاً ۹ میل خواهد بود.

کشمش پلویی در ایران

مشخصه کشمش پلویی در کشورمان

لازم به ذکر است موضوع صحبت این بحث در مورد کشمش پلویی سرخ است محصولی که در استان تهران، استان البرز و استان های شمالی کشورمان بسیار پرفروش است.

رنگ آن سرخ یا قرمز که حتی گاهی اوقات به سیاه میزند بوده و به صورت بدون هسته و بدون دانه می باشد، ظاهر آن گرد است و در کارتون های هشت و نیم خالص در تاکستان که یکی دیگر از تولیدکنندگان اصلی کشمش پلویی در ایران است بسته بندی می شود و در ملایر به صورت ۸ کیلو خالص به دست مشتری می رسد.

مشخصه کشمش پلویی در کشورمان

قیمت کشمش پلویی ملایر

در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش پلویی تولید ملایر که از نظر کیفی پایین تر از تولیدات تاکستان قرار می گیرد هر کارتون ۸ کیلویی زیر ۵۰۰ هزار تومان فاکتور می شود.

اما مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و تولیدات همین منطقه را فرآوری و بسته بندی می کند و کشمش پلویی تولیدی خود را در کارتون هشت و نیم کیلو خالص ۵۵۰ هزار تومان برای مشتری فاکتور خواهد کرد.

قیمت کشمش پلویی ملایر

تولید و فروش مستقیم انواع کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر تولید انواع کشمش پلویی از جمله کشمش پلویی سرخ رنگی که در بالا به آن اشاره شد، فروش مستقیم محصولات خود را نیز خودش انجام می‌دهد آن هم از طریق سایت های متعدد اینترنتی و بازاریابی های حضوری که در سراسر ایران انجام می دهد.

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می‌توانید استعلام قیمت روز انواع کشمش های اشاره شده را انجام داده و سپس در صورت رضایت ثبت سفارش نمایید تا بار برایتان در هر شهری از ایران که باشید ارسال گردد. لازم به ذکر است امکان خرید حضوری درب کارخانه هم وجود دارد فقط هماهنگی ابتدایی را باید انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما