قیمت کشمش پلویی طلایی عمده

برای استعلام قیمت کشمش پلویی طلایی به صورت عمده مشتریان می توانند با واحد فروش کارخانه با مدیریت جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرند و در صورت رضایت از نرخ اعلامی مطابق با مرغوبیت کالا درخواست ثبت سفارش داشته باشند.

 

قیمت کشمش پلویی

کشمش پلویی طلایی تولید ملکان و بناب

کشمش پلویی طلایی یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات می باشد این محصول که برای بازار داخل مناسب نیست و بیشتر در کشورهای عربی به عنوان طبخ در کنار برنج استفاده می کنند و هر چقدر نیز رنگ آن زردتر و طلایی تر باشد برای این کشورها بهتر خواهد بود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد چون در تاکستان قزوین فعالیت دارد و این منطقه در زمینه تولید این محصول یعنی کشمش طلایی که به آن کشمش انگوری نیز می‌گویند تخصص ندارد لذا از منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی ایران است که اقدام به خریداری این بار به صورت فله از باغداران مناطق اشاره شده می‌کنیم تا در کارخانه خود کارهای فرآوری روی آن انجام گیرد.

 

علاوه بر این منطقه اشاره شده که در استان آذربایجان شرقی است، شهر ملایر در استان همدان نیز از تولید کننده های کشمش کالیفرنیا محسوب می گردد و چون کیفیت آن پایین تر از نمونه بناب و ملکان است مناسب برای بازارهای ضعیف‌ تری مانند عراق و سوریه می باشد.

کشمش سمت راست تولید کارخانه های بناب و ملکان و محصول سمت چپ تولید مجموعه کشمش آراد می باشد.

کشمش طلایی عمده

تولید کشمش طلایی برای صادرات

در مورد این محصول یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن اینکه هر چقدر رنگ کشمش طلایی، زردتر باشد و تعداد دانه های کشمشی که رنگ هایی به غیر از زرد هستند، نداشته باشد ارزش آن بالاتر می رود و قطعاً قیمت بیشتری نیز باید برای آن پرداخت کنید.

 

به همین جهت نیز هست که محصول ملایر ارزان ‌تر از مناطق بناب و ملکان است، چون رنگ های متفاوتی در میان کشمش زرد آنان یافت می شود که می توان به سبز، قرمز و بی رنگ و شفاف اشاره نمود.

 

با وجود اینکه مجموعه آراد از استان آذربایجان که حدوداً ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارد بار را خریداری می کند اما قیمت کشمش تمام شده این مرکز چیزی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان ارزان تر از کارخانه ‌های کشمش بناب و ملکان است و این به علت این است که قصد داریم مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنیم.

 

مورد مهم دیگر در مورد این محصول این است که:

کشمش انگوری، کشمش کالیفرنیا، کشمش زرد پلویی، کشمش طلایی، کشمش دودی و کشمش گلد همه اینها یک محصول هستند. پس زمانی که با هر واحد تولیدی ارتباط می گیرید این موضوع مهم را در نظر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما