قیمت کشمش طلایی برای فروش به عربستان

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش طلایی برای فروش به کشور عربستان هستید یکی از تولیدکنندگان محصول اشاره شده با کیفیت بسیار بالا و قیمتی رقابتی مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین می باشد.

تولید کشمش طلایی در ایران

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود و از آن فقط برای صادرات استفاده می کنند، کشمش طلایی نام دارد که این محصول در دو نوع گرد و پلویی و قلمی و کشیده می باشد.

نمونه گرد و پلویی در شهرهایی نظیر بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین تولید می شود و نمونه کشیده و قلمی در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی تولید می گردد و کارخانه های بسیاری در این شهرها کار بوجاری و بسته بندی آن را انجام می دهند.

بهترین مقاصد کشمش طلایی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می باشند که سالیانه حجم قابل توجهی از این محصول را به کشور خود وارد می کنند که حال ممکن است یا از ایران این کار را انجام دهند یا ازبکستان و یا از ترکیه و با وجود این که آمریکا نیز یکی از تولیدکنندگان این کشمش به شمار می‌رود اما به ندرت پیش می آید که این مناطق از آمریکا این محصول را خریداری کنند.

طلایی قلمی ⇓

تولید کشمش طلایی در ایران

بهترین کشمش طلایی در کشورمان

بهترین نوع کشمش طلایی مربوط به منطقه ای از ایران می شود که انگور را پس از چیدن از بارگاه آویزان می کنند تا نور آفتاب آن را آرام آرام خشک کند که در مرحله انتهایی به آن دود گوگرد می زنند تا رنگ محصول طلایی و زرد شود.

مناطقی نظیر بناب، ملکان و تاکستان به این روش این کشمش را تولید می‌ کنند که لازم به ذکر است منظور این قسمت از محصول طلایی همان نمونه گرد و پلویی است نه نمونه قلمی و کشیده چون مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده لذا از همین نمونه برای بوجاری و بسته بندی استفاده خواهد کرد.

کیفیتی که این مجموعه تولید می‌ کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد این تضمین داده می شود که بهترین قیمت ممکن در ازای کیفیت به خریداران ارائه می گردد یعنی شما اگر هر نمونه و هر نوع از کیفیت این نوع کشمش را به کارخانه این مجموعه بیاورید این تضمین به شما داده می‌شود که با قیمتی پایین تر از آن، به شما اعلام نرخ خواهد شد.

بارگاه برای تولید کشمش ⇓

بهترین کشمش طلایی در کشورمان

قیمت و فروش کشمش طلایی صادراتی به عربستان

قیمت کشمش طلایی با کیفیت اشاره شده در بالا که سوپر و مرغوب محسوب می‌شود در حال حاضر که در اردیبهشت ۱۴۰۲ هستیم به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان می رسد که این نوع کشمش در کارتون ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و درب کارخانه به مشتری تحویل داده خواهد شد.

موضوع بسیار مهم فروش مستقیم و بدون واسطه این نوع کشمش است و شما به صورت مستقیم با کارخانه وارد مذاکره می شوید نه با واسطه یا دلال. لازم به ذکر است این مورد گفته شود تقریباً تمامی سایت های اینترنتی همگی واسطه می باشند و این را می توانید از این مورد متوجه شوید که به آن عرضه کننده پیشنهاد خرید حضوری درب کارخانه را دهید در این صورت در ادامه همه چی برای شما مشخص خواهد شد و همین درخواست را نیز از شما برای خرید از این کارخانه نیز داریم.

از طرفی بر روی کارتون های تولیدی این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماس وجود ندارد و حتی اگر به هر نحوی خریدارتان توانست ما را پیدا کند در هر کشوری که باشد اگر متوجه شویم ایشان با شما مذاکره کرده بود قطعاً برای فروش کشمش طلایی با شما هماهنگ خواهیم کرد، این یک رفتار حرفه‌ای است که سالهاست ادعای انجام آن را داریم.

قیمت و فروش کشمش طلایی صادراتی به عربستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما