قیمت کشمش انگوری بناب + مشخصات بسته بندی

اگر قصد خرید کشمش انگوری بناب و ملکان را دارید می توانید در این مجموعه استعلام قیمت روز آن را انجام داده و جهت دریافت مشخصات بسته بندی این کالا با مدیر فروش کارخانه کشمش آراد ارتباط بگیرید.

کشمش انگوری

کشمش انگوری، طلایی یا کالیفرنیا که همه این اسامی در واقع یک محصول هستند یکی از بهترین کشمش های صادراتی در دنیا شناخته می‌شود که کشورمان ایران، یکی از تولیدکنندگان اصلی آن در دنیا محسوب می گردد.

محصول اشاره شده در شهرهایی نظیر بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در مقیاس بالایی تولید می شود و به علت میزان گوگردزنی بالا رنگ محصول طلایی یا زرد شده و مناسب برای صادرات به کشورهای عربی می باشد.

کشمش انگوری

کشمش انگوری بناب

یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش انگوری در ایران منطقه بناب استان آذربایجان شرقی است و باید این مورد گفته شود که چون در این شهر و سایر مناطق استان آذربایجان شرقی نظیر ملکان و مراغه کشمش اشاره شده را بارگاهی آماده می کنند کیفیت قابل ملاحظه‌ای دارد.

انگور پس از چیده شدن در شهریورماه به جای اینکه بر روی زمین پهن گردد پس از آغشته شدن به مایع تیزاب از داربست های فلزی یا چوبی آویزان می شود که در این صورت امکان گوگردزدن به نواحی مختلف انگور خشک شده به این صورت وجود دارد و کیفیت محصول اشاره شده بسیار مرغوب خواهد شد.

محصول ملایر که کیفیت بالایی ندارد. ⇓

کشمش انگوری بناب

قیمت کشمش انگوری بناب و بسته بندی آن

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده است و با وجود اینکه همین شهر یکی از تولیدکنندگان کشمش انگوری در ایران محسوب می گردد آن هم به روش داربستی و بارگاهی، اما بار به صورت فله از بناب خریداری کرده و در این کارخانه کارهای فرآوری و بوجاری روی آن صورت می گیرد و با قیمتی رقابتی تقدیم مشتری می گردد.

در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو محصول انگوری تولید بناب حال چه در همان منطقه فرآوری گردد یا در مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان، کیلویی ۹۰ هزار تومان در کارتون ده کیلویی خالص درب کارخانه فاکتور می گردد که بسته بندی آن کارتون پنج لایه انجام می‌شود که روی آن باید اطلاعات تاریخ تولید، تاریخ انقضا، آنالیز محصول و ساخت ایران درج گردد که عملیات شیرینک هم روی آن انجام می گیرد تا محصول طی مدت زمانی که به دست مصرف کننده برسد متلاشی نگردد.

قیمت کشمش انگوری بناب و بسته بندی آن

مقایسه قیمت و کیفیت تولیدات کشمش آراد با سایر مراکز تولیدی

ابتدا باید این مورد گفته شود که اگر از کارخانه دیگری استعلام قیمت گرفته و آنها به شما نرخ به عنوان مثال ۸۵,۰۰۰ تومان را دارند به معنای آن نیست که به شما ارزان تر می فروشند، این را بدانید که گستره قیمت کشمش انگوری در حال حاضر از ۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۰۰ هزار تومان هم ممکن است ادامه پیدا کند و شما هر چقدر از دانه های زرد درون یک کارتون بکاهید قیمت محصول ارزان تر خواهد شد به گونه‌ای که تولید ملایر که کیفیت مناسبی هم ندارد ۷۰ هزار تومان فاکتور می گردد.

این ادعا در این مجموعه می شود که رقابتی ترین قیمت ممکن در ایران برای مشتری لحاظ می گردد و شما تنها در یک صورت می توانید متوجه شوید که به چند کارخانه رفته و نمونه دریافت کنید و با همان نمونه به مجموعه تولیدی آراد بیاید آن وقت به مقایسه قیمت و کیفیت محصول به راحتی می توانید بپردازید چون تمام صحبت هایی که پشت تلفن می شود تماما بازاریابی است و شما اگر قصد فعالیت همیشگی بر روی محصول را دارید باید وقت بگذارید و از چند کارخانه بازدید کنید و نمونه دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما