قیمت روز کشمش پلویی مرغوب

برای خرید کشمش پلویی مرغوب از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین می توانید ابتدا از طریق مدیر فروش کارخانه استعلام قیمت نمایید و سپس در صورت تایید نرخ اقدام به خرید محصول درب کارخانه و یا غیر حضوری داشته باشید.

محصول پلویی آفتابی ⇓

کشمش پلویی مرغوب

کشمش پلویی مرغوب تاکستان

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی واقف هستید که کشمش پلویی یکی از پرفروش ترین این محصولات در ایران می باشد که از آن بیشتر برای بازار داخلی استفاده می‌شود تا بحث صادرات و منطقه تاکستان استان قزوین مرغوب ترین کیفیت این نوع بار را در اختیار دارد.

 

در کنار تاکستان، ملایر همدان در کنار ابهر استان زنجان هم این محصول را در اختیار دارد اما برای کسانی مناسب هستند که به دنبال خرید محصولی ارزان تر که طبیعتاً کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت می باشند، کیفیتی که هم در ظاهر محصول مورد بحث هست هم در طعم و مزه محصول.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در همین منطقه واقع شده و طبیعتا از تولیدات تاکستان برای تولید کشمش پلویی استفاده می‌ کند. این محصول که از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی و به فروش می رسد.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی فقط به نمونه سرخ رنگ این محصول نمی گویند بلکه رنگ های دیگری از این کشمش هم در ایران تولید شده و خریداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد. رنگ های اشاره شده ممکن است زرد، قهوه ای روشن و یا قهوه ای تیره باشند که هر کدام بیانگر یک نوع کشمش می باشند.

محصول آفتابی که از آن پلویی بدست می آید. ⇓

قیمت روز کشمش

قیمت روز محصول پلویی سرخ رنگ

در حال حاضر که در اوایل آبان ۱۴۰۰ هستیم، حدود سه سالی می‌ شود که هرگونه محصولی در ایران با نوسان قیمت یا بهتر بگوییم با افزایش قیمت مواجه است و این موضوع در مورد کشمش پلویی هم صدق می کند و از کیلویی ۶ هزار تومان در آن زمان به کیلویی ۳۳ هزار تومان در حال حاضر رسیده است.

 

البته نحوه قیمت گذاری کشمش پلویی در ایران کارتونی است یعنی کارتونی به مراکز پخش و فروشگاه ها قیمت داده می شود که در حال حاضر ۲۸۰ هزار تومان درب کارخانه برای بنکدار فاکتور خواهد شد.

 

اما چون متاسفانه قیمت انواع کشمش نوسان دارد جهت دریافت نرخ روز این محصولات شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده است تا شما بتوانید با ارتباط گرفتن با ایشان این مورد را انجام دهید و در صورت رضایت از کیفیت نمونه ارسالی و قیمت، درخواست ثبت سفارش داشته باشید.

 

خرید شما در این مجموعه حداقل برای بار اول قطعاً نقدی خواهد بود، در صورتی که سفارشتان حداقل یک نیسان باشد می توان برای مراحل بعد اعتباری هم کار کرد به این صورت که یک چهارم معامله از شما ابتدای کار کردن دریافت می شود و مابقی چک یک ماهه دریافت می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما