قیمت خرید کشمش پلویی طلایی + بهترین کیفیت

کشمش پلویی طلایی از آن دسته محصولات کشورمان می باشد که برای صادرات بسیار مناسب است که می توانید بهترین کیفیت آن را در کشورمان با قیمت خرید رقابتی و ارزان تر از سایر تولیدکنندگان کشمش در ایران از مجموعه تولیدی کشمش آراد خریداری کنید.

کشمش پلویی طلایی؟

همانطور که از نامش پیداست جهت مصارف پلویی از آن بسیار استفاده می شود اما چون رنگش زرد و طلایی است به آن کشمش پلویی طلایی می گویند.

از بهترین تولیدکنندگان آن در کشورمان بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین است که محصول اشاره شده را از طریق بارگاه و آویزان کردن انگور از داربست های چوبی یا فلزی بلند تولید می کنند.

کشمش پلویی طلایی؟

مشخصات کشمش پلویی طلایی

رنگ کشمش اشاره شده زرد و طلایی می باشد و به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و ظاهر آن گرد و بیضی شکل است و جالب آن که در بهترین کیفیت ممکن قرار نیست تک تک دانه های کشمش درون یک کارتون همگی زرد و طلایی باشند.

در بهترین حالت ۷۰ درصد دانه های کشمش پلویی طلایی درون یک کارتون زرد بوده و مابقی رنگهای قرمز، سبز و سفید خواهد بود پس اگر تولیدکننده ای به شما گفت که قطعاً تمامی رنگ ها زرد و طلایی است بدانید که دارد به شما دروغ می گوید مگر این که قیمت آن را حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد گرانتر به شما بفروشد.

محصول پلویی طلایی که ملاحظه می کنید مربوط به تولیدات ملایر همدان می باشد که کیفیت محصولاتش مناسب نیست. ⇓

مشخصات کشمش پلویی طلایی

قیمت کشمش طلایی در زمستان  ۱۴۰۱

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت بوجاری و بسته بندی انواع کشمش پلویی را در اختیار دارد و یکی از محصولات آن همین کشمش پلویی طلایی است که به صورت بارگاهی و در بهترین کیفیت ممکن آماده می شود.

قیمت محصول اشاره شده در زمستان ۱۴۰۱ باکیفیت سوپر ۶۶,۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می شود در صورتی که همین کیفیت را کارخانه رزتاک به مدیرعاملی درویش طاهرخانی ۶۸,۰۰۰ تومان و کارخانه های بناب و ملکان تا ۷۰ هزار تومان هم همین کیفیت را به مشتریان خود قیمت می دهند.

قیمت کشمش طلایی در زمستان  ۱۴۰۱

خرید کشمش مستقیما در کارخانه

برعکس تمامی سایت های اینترنتی که کشمش می فروشند و همگی بلااستثنا دلال و واسطه هستند این سایت و ۵ سایت دیگر متعلق به شرکت تولیدی کشمش آراد بوده که در شهرک صنعتی خرمدشت مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد.

خرید شما در کارخانه خواهد بود و اگر تا به حال تجارت کرده باشید بدانید که هیچ دلال و واسطه ای خریدار را به کارخانه نخواهد آورد پس این اطمینان به مشتری داده می شود برای خرید هر نوع کشمشی از جمله کشمش پلویی طلایی، بدانید که خریدتان حضوری در کارخانه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما