قیمت تولیدات کارخانه کشمش آراد تاکستان + با مدیریت مصطفی عینی

اگر به دنبال استعلام قیمت تولیدات کارخانه کشمش آراد واقع در تاکستان هستید می توانید با شماره تماسهای قرار گرفته که مربوط به مدیریت بازرگانی شرکت جناب آقای مصطفی عینی است ارتباط تلفنی بگیرید.

کشمش تاکستان قزوین

ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در دنیا شناخته می شود و هرساله حجم قابل توجهی از تولیدات کشورمان به مناطق مختلف در دنیا صادر می گردد.

ایران در زمینه تولید انواع کشمش پلویی که بی دانه و بی هسته هست و کشمش های سبز و زرد قلمی بیشتر فعالیت می کند و خریداران آن طرف مرزی به دنبال تهیه این نوع کشمش در کشورمان هستند و منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید محصولات پلویی تخصص و تبحر دارد.

کشمش تاکستان قزوین

تولیدات کارخانه کشمش آراد

یکی از کارخانه های کشمش در شهر تاکستان مجموعه تولیدی آراد می باشد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع شده و انواع کشمش پلویی را با دو کیفیت سوپر و درجه یک آماده می کند و زمانی که مشتری برای خرید حضوری درب کارخانه می آید دو کیفیت مختلف را جلوی ایشان قرار داده تا یکی را برای خرید انتخاب کند.

علاوه بر کشمش کارتونی که انواع پلویی است و هم برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بازار داخل، کشمش های کیسه ای را نیز عرضه و به فروش می رساند که مشتری علاوه بر اینکه می تواند به صورت حضوری درب کارخانه خریداری کند بلکه امکان ثبت سفارش به صورت غیر حضوری را نیز خواهد داشت.

تولیدات کارخانه کشمش آراد

قیمت کشمش های تولید کشمش آراد

با توجه به نوسانات قیمت که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنیم نمی توان قیمت بلند مدت را برای هر نوع کشمشی در نظر گرفت و به همین جهت هم هست که شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار گرفته تا شما به صورت زنده از ایشان استعلام قیمت نمایید.

اما در حال حاضر که در دی ماه ۱۴۰۱ هستیم، قیمت هر کارتون کشمش پلویی آفتابی سوپر ۵۹۵ هزار تومان و جنس درجه یک ۵۸۰ هزار تومان در کارخانه های ۹ کیلویی فاکتور می شود یا به عنوان مثال کشمش طلایی که برای صادرات محصولی بسیار مناسب است در کارتون ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۶۸ هزار تومان با بالاترین کیفیت و ۶۳ هزار تومان با کیفیت درجه یک برای مشتریان فاکتور می گردد.

قیمت کشمش های تولید کشمش آراد

خرید مستقیم درب کارخانه

برای مشتری بسیار عالی است که بتواند به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهد و این اتفاق در مجموعه تولیدی کشمش آراد برای مشتریان چه برای بازار داخلی و چه امر صادرات مهیا است، چون بسیاری از عرضه کنندگان کشمش در فضای مجازی همگی واسطه و دلال هستند.

بارها پیش آمده که مشتری در خارج از مرز سفارش محموله صادراتی داشته باشد و صفر تا صد ترانزیت محموله را خود مجموعه انجام داده است. از مشتریان داخل ایران هم می خواهیم که اگر سفارش صادراتی می خواهند حتماً یک سری به این کارخانه هم بزنند و نمونه دریافت نمایند و رفتار عوامل اجرایی آن را نیز ببینند و سپس به کارخانه‌های دیگر رفته و همین آیتم ها را در آنجا هم بررسی کنند و سپس متوجه خواهند شد که برای یک کار بلند مدت به کدام یک از این کارخانه ها می توانند اعتماد داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما