خرید کشمش پلویی بدون هسته + آدرس کارخانه

امکان خرید کشمش پلویی بدون هسته از برترین تولیدات تاکستان استان قزوین در مجموعه تولیدی کشمش آراد مهیا بوده و شمای مشتری اگر با مدیر بازرگانی شرکت جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید می توانید آدرس کارخانه را دریافت نمایید.

کشمش پلویی بدون هسته

کشمش پلویی از جمله محصولاتی می باشد که در کشور ما در حجم وسیعی تولید و عرضه می گردد و انواع مختلفی هم دارد که در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود می باشد.

از کشمش پلویی و انواع آن هم جهت فروش در بازار داخلی بهره می برند و هم جهت عرضه در بازار صادراتی که ویژگی همه آنها یک چیز بسیار مهم است و آن اینکه این محصول باید بدون هسته و بدون دانه باشد.

کشمش پلویی بدون هسته

ویژگی های کشمش پلویی

یکی همان بدون هسته بودن محصول است، دیگری گرد و بیضی شکل بودن ظاهر آن و مورد آخر این که سایز آن به صورت کلی باید از ۱۰ میلیمتر کوچکتر و کمتر باشد که هر کدام از رنگ هایی که در بالا به آن اشاره شد بازار هدف مخصوص به خود را برای بازار داخلی و چه بازار صادراتی دارند.

از برترین تولیدکنندگان کشمش پلویی در کشورمان تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آنجا مرکز تولید و بسته بندی کشمش دارد، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است که اگر به دنبال بالاترین کیفیت ممکن این محصولات هستید فقط تولیدات تاکستان قزوین به شما پیشنهاد می شود.

ویژگی های کشمش پلویی

خرید بدون واسطه کشمش

برای مشتری بسیار عالی است که بداند و بفهمد که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید خود را انجام می دهند که البته بیش از ۹۵ درصد سایت هایی که در اینترنت اقدام به فروش کشمش می کنند دلال و واسطه هستند که این دیگر بستگی به قدرت فکر مشتری دارد که این مورد را متوجه شود.

لازم به ذکر است کارخانه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان واقع شده است که اگر با شماره تماسهای قرار گرفته شده در همین سایت که مربوط به مدیر بازرگانی شرکت هست تماس حاصل نمایید شما را برای خرید حضوری راهنمایی خواهد کرد.

خرید بدون واسطه کشمش

خرید غیرحضوری کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداختیم در این مجموعه با کیفیت سوپر و درجه یک (یعنی دو کیفیت مختلف) تولید می شود که شما می توانید برای اولین بار حضوری به کارخانه تشریف بیاورید و پس از بازدید بار، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

اما از سری های بعدی تنها با یک تماس می توانید سفارشتان را ثبت کنید بار برایتان ارسال می شود و اگر قصد خرید چکی هم داشته باشید این کار را می توانیم برایتان انجام دهیم بدون اینکه به قیمت کلی کشمش میزانی اضافه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما