قیمت انواع کشمش آفتابی در ملایر

مشتری در این سایت می تواند اقدام به استعلام قیمت انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی تولید ملایر را داشته باشد و در صورت صلاحدید خرید خود را به هر میزانی که باشد تنها با یک تماس با واحد فروش کارخانه ثبت نماید.

کشمش آفتابی

قیمت کشمش آفتابی

انواع کشمش آفتابی در ایران

یکی از انواع کشمشی که در ایران در حجم وسیعی تولید می گردد کشمش آفتابی می باشد که این محصولات چون در آفتاب و زیر نور خورشید تولید می شوند به آن محصول آفتابی می گویند که رنگی قرمز و سرخ دارند.

 

تقریبا تمام مناطقی که انگور در ایران تولید می‌کنند، تولید این کشمش تازه نیز در دستور کار خود دارند چرا که نوع روش فرآوری آن آسان است و کافیست انگور را در مقابل آفتاب که ممکن است روی آسفالت، ایزوگام و یا زمین باغ باشد پهن کرده تا نور آفتاب طی ۲ الی ۳ هفته آن را تبدیل به کشمش کند.

اما سایز و نوع محصولات با هم متفاوت است به عنوان مثال کشمش آفتابی ممکن است سایزی کشیده و قلمی داشته باشد و یا اینکه گرد و بیضی شکل باشد، ممکن است هسته دار باشد و یا بی هسته، ممکن است دارای قند بسیار بالا باشد و یا سطح قندی در حد متوسط.

اما این مورد مهم را در نظر داشته باشید که بیشترین میزان حجم تولید کشمش آفتابی در ایران مربوط به منطقه تاکستان قزوین و ملایر استان همدان است که اگر به دنبال بهترین کیفیت این نوع بار هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید.

کشمش پلویی که از کشمش آفتابی در کارخانه بدست می آید.

قیمت کشمش ملایر

قیمت کشمش آفتابی ملایر و تاکستان

مورد مهمی که وجود دارد این است که کشمش آفتابی از جمله محصولاتی می باشد که ممکن است به صورت فله‌ای و فرآوری نشده که در کیسه گونی بسته بندی می گردد به فروش رود و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه به آن کشمش پلویی می‌گویند فروش آن انجام گیرد.

به صورت کلی قیمت کشمش آفتابی تاکستان به علت دارا بودن کیفیت و قندی بالاتر، گران‌تر از تولیدات ملایر است پس اگر به دنبال محصولی مرغوب و با کیفیت هستید که شیرینی بیشتری داشته باشد قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت محصول ملایر به شما توصیه می گردد.

بسته بندی کشمش پلویی عمده اگر آن را به صورت فله ای و فرآوری نشده بخواهید در کیسه و گونی انجام می‌گیرد که ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن باشد، اما اگر آن را به صورت فرآوری شده کارتونی که به آن پلویی گفته می شود بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است، بسته بندی آن انجام می گیرد.

نکته مهم اینکه در تاکستان پکیج کارتون، هشت و نیم کیلو کشمش خالص در آن قرار دارد در صورتی که در ملایر به این‌گونه نیست و بین ۸ کیلو ۲۰۰ گرم تا ۸ کیلو ۳۰۰ گرم، کشمش خالص به شما داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما