قیمت امروز هر کیلو کشمش چنده؟

خیلی از مردم در اینترنت به دنبال خرید کشمش و یا حتی فروش آن هستند و می‌ خواهند بدانند قیمت امروز هر کیلو کشمش چنده که در این مجموعه چون یک کارخانه تولید و بسته‌بندی این محصولات می‌باشد می‌توانید نیازتان را به بهترین شکل ممکن تامین نمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

کشمش های قابل استعلام در ایران

کشورمان به علت اینکه از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور چه به صورت بدون هسته و چه هسته‌ دار در دنیا می‌باشد باید بدانید که تمام این انگورها به عنوان تازه خوری به فروش نمی‌ رسند بلکه درصد قابل توجهی از آن باید تبدیل کشمش گردد تا این میوه روی دست باغدار یا کشاورز باد نکند.

جهت استعلام قیمت و روش خرید مویز اصل با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

انواع نژاد انگور در کشورمان تولید می‌شود که عبارتند از انگور کونکورد، تامکورد، کندری، شاهرودی ، یاقوتی قرمز و سفید، فخری، عسگری سفید، قرمز و سیاه، بی دانه سفید و قرمز، شانی، ریش بابا، سلطانی، روچه قرمز، روچه سفید و غیره که همه آنها هم به صورت میوه به فروش می‌رسند و هم کشمش شده آن.

از طرفی باید توجه داشته باشید که کشمش‌ ها به سه طریق تولید می‌گردند یا انگور در سایه پهن و یا آویزان می‌ شود و خشک می‌گردد و تبدیل به کشمش می‌شود یا در آفتاب این پروسه‌ها صورت می‌گیرد و یا اینکه ابتدا به مایع تیزاب آغشته و سپس در آفتاب و یا سایه قرار می‌ گیرد و مانند روش‌های بالا روند خشک شدن انگور انجام می گیرد.

از طرفی پس از تولید محصولات اشاره شده باید توجه داشته باشیم که این محصولات هم به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه یا هر چیز دیگری در آن است به فروش می‌ رسد که در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌ شود و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه که در این مواقع کارخانه‌های کشمش وارد عمل شده این کشمش‌ها را خریداری کرده و درون بسته‌ بندی‌های کارتونی خود به فروش می‌ رسانند.

برای اطلاع از قیمت مویز هسته دار با ما در تماس باشید.

شما باید ببینید کدام یک از مواردی که در بالا به آن اشاره شد به کارتان خواهد آمد سپس استعلام محصول مورد اشاره را بگیرید به عنوان مثال شما ممکن است کشمش فله‌ای بخواهید و یا فرآوری شده برای صادرات از نمونه سلطانی را بخواهید و یا فخری و عسکری را، هر کدام از این محصولات قیمت مخصوص به خود را دارند و برآورد می‌شود که اگر به دنبال استعلام قیمت انواع کشمش باشید بیش از ۵۰ حالت مختلف ممکن است برای این محصولات پیش بیاید که باید بدانید کدام یک از آنها را در نظر دارید.

کشمش های قابل استعلام در ایران

تاکستان و ملایر از تولیدکنندگان اصلی کشمش

به صورت کلی بیشترین بار تولیدی کشمش را در ایران منطقه تاکستان و ملایر تامین می‌کنند و بارهای خریداری شده شما عموماً باید از همین دو شهر انجام گیرد هرچند مناطق دیگری نظیر کاشمر و خلیل آباد استان فارس که در زمینه تولید کشمش سبز و زرد قلمی فعالیت دارند یا بوانات استان فارس که کشمش عسگری در دو نمونه بی دانه و دانه‌دار را در حجم بالایی تولید می‌کند و یا بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی که در زمینه تولید کشمش پلویی زرد یا انگوری تخصص و تبحر دارد را در اختیار داشته و درصدی از نیاز کشورمان را تامین می‌ کنند.

اما منطقه تاکستان قزوین و ملایر همدان بیشتر در زمینه تولید کشمش آفتابی در انواع مختلف و کشمش تیزابی بدون هسته فعالیت دارد و وجود کارخانه‌های بسیاری در این شهر کار بوجاری و فرآوری آنها را انجام می‌دهند که امکان تهیه و خرید بار فله‌ای یا همان کیسه‌ای از این مراکز و یا حتی باغداران آن هم وجود دارد.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده و یکی از تامین کنندگان کشمش در سطح کشور و صادرات آن می‌باشد که شما می‌توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید امکانی که تقریباً در هیچ یک از سایت‌هایی که در فضای مجازی یا حتی اینستاگرام فعالیت می‌کنند برایتان مهیا نیست و تقریبا همه آنها واسطه و دلال هستند و بار خود را از کارخانه خریداری کرده و میزانی سود خود را روی آن لحاظ کرده و در بازار عرضه می‌ کنند.

بسته‌ بندی کارخانه‌ها برای کشمش در بازار داخل و یا حتی صادرات به صورت کارتونی است که وزن ‌های مختلفی ممکن است داشته باشد که عمده‌ترین آن یا ۹ کیلویی می‌باشد و یا سه کیلویی، هر چند این مورد را در نظر داشته باشید اگر مشتری داخلی حجم خرید قابل توجهی در طول سال داشته باشد می‌توانیم بسته‌ بندی را برای ایشان به صورت سفارشی با وزن و یا حتی گرافیک مورد نیاز کارتون تحویل دهیم. برای صادرات هم که کارتون‌ها یا ۵ کیلویی هستند یا ۱۰ کیلویی و همین شرایط هم برای مشتریان صادراتی محفوظ است.

تاکستان و ملایر از تولیدکنندگان اصلی کشمش

قیمت کشمش امروز؟

در حال حاضر که در اواسط تابستان ۱۴۰۲ هستیم قیمت های کشمش با توجه به اینکه به انتهای فصل نزدیک می‌ شویم شرایط نرمالی ندارد و با وجود کمبود موجودی، نرخ‌ها آرام آرام در حال گران شدن است یا بهتر است بگوییم بیشتر گران شدن به گونه‌ای که در حال حاضر قیمت کشمش آفتابی به صورت فله ای به ۶۸ هزار تومان رسیده است چون بار اشاره شده همیشه برای بازار داخل بوده و مشتریان بسیار زیادی در تمام فصول دارد.

اما اگر بخواهیم به کشمش تیزابی اشاره کنیم که محصولی است صادراتی در حال حاضر کیلویی ۵۱ هزار تومان از باغدار خریداری می‌شود ولی چون صادراتی صورت نمی‌گیرد تقریباً بازار آن راکت است و هیچگونه خرید و فروشی روی این محصول صورت نخواهد گرفت.

برای اطلاع از قیمت مویز فخری با ما تماس بگیرید.

قیمت کشمش پلویی آفتابی هم در بالاترین کیفیت کشمش تاکستان کارتون‌های ۹ کیلویی، ۸۱۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که اگر بخواهید جنس درجه یک آن را بگیرید ۷۸۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می‌خورد. کشمش‌های دیگری نظیر کشمش خرمایی هم در کارتون ۹ کیلویی ۶۴۰ هزار تومان قیمت می‌خورد و کشمش تیزابی با کیفیت سوپر ۷۰۰ هزار تومان و جنس درجه یک ۶۵۰ هزار تومان امکان قیمت دهی آن وجود دارد.

توجه داشته باشید اگر قیمت‌های دیگری در بازار می‌ بینید که حتی ۲۰ درصد تفاوت با این نرخ‌ها دارند به راحتی امکان تامین آن در این مجموعه هم هست حتی با قیمتی پایین‌ تر از آن چیزی که به شما می‌دهند، روال کار خیلی ساده است کافیست غوره از دستگاه و کشمش‌ها گرفته نشود چون محصول اشاره شده بسیار به کشمش شباهت دارند و قیمت بسیار ارزانتری هم نسبت به انواع کشمش دارند، لذا مخلوط شدن آنها با کشمش باعث می‌گردد قیمت نهایی این محصولات رقابتی‌ تر شود، به همین راحتی!!!!!

محصول فله ای آفتاب خشک ⇓

قیمت کشمش امروز؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما