فروش کشمش تیزابی به صورت مستقیم

فروش کشمش تیزابی به صورت مستقیم از تولیدات درجه یک تاکستان قزوین در این سایت که مرکز تولید انواع کشمش در این شهر است انجام می شود و خریدارانی که به دنبال تهیه از تولید به مصرف این محصولات هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند.

محصول تیزابی بدون گوگرد دارای رنگ قهوه ای تیره ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی تاکستان

کسانی که در زمینه کشمش فعالیت می‌ کنند به خوبی می‌ دانند که تولیدات تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت انواع کشمش پلویی را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد که یکی از این نوع پلویی ها دارای رنگ قهوه‌ای بوده آن هم در دو حالت روشن و تیره که به آن کشمش تیزابی می گویند.

در بین انواع گردو،  گردو بدون پوست در بازار از طرفداران بیشتری برخوردار است. 

محصول اشاره شده بالاترین میزان تولید و حجم خرید و فروش را چه برای صادرات و چه فروش در بازار داخلی به خود اختصاص می دهد و بر دو گونه خواهد بود که یکی زمانی است که به آن گوگرد می زنند تا رنگ محصول روشن گردد و دیگری زمانی که به آن گوگرد نمی زنند یا میزان گوگرد بسیار پایین است که در این صورت رنگ آن قهوه‌ای تیره می شود.

 

تاکستان قزوین از تولیدکنندگان اصلی کشمش تیزابی در کشورمان شناخته شده و اگر به دنبال خرید جنس مرغوب و با کیفیت هستید باید از این منطقه خرید خود را انجام دهید ولی اگر به دنبال محصولی با کیفیتی متوسط رو به بالا و قیمتی ارزانتر می گردید تولیدات ملایر، ابهر، بناب و یا قوچان به کارتان خواهد آمد.

 

این محصول به صورت بی دانه و بی هسته است و سایز آن در خط تولید کارخانه که توسط دستگاه سورتینگ لیزر درجه‌ بندی می‌شود زیر ۱۰ میل مرتب خواهد شد که آن را در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخلی و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات بسته بندی می کنند.

محصول تیزابی گوگردی دارای رنگ قهوه ای روشن ⇓

فروش کشمش تیزابی

فروش مستقیم کشمش از درب کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر این که تولید انواع محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد را انجام می دهد بلکه در زمینه فروش مستقیم از تولید و مصرف آنها نیز فعالیت دارد و حتی برای صادرات می تواند تمامی پروسه های آن را از درب کارخانه تا زمانی که به درب انبار خریدارتان برسد انجام دهد.

 

کشمش تیزابی هم یکی از تولیدات اصلی این مرکز بوده که در حال حاضر برای صادرات در اوایل فروردین ۱۴۰۱، کیلویی ۴۲ هزارتومان در حالت گوگرد زده و کیلویی ۳۹۰۰۰ تومان در حالت بدون گوگرد درب کارخانه قیمت می خورد.

 

لطفاً وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی می گیرید و از جای دیگر قیمت گرفتید نگویید که از فلان مرکز به ما قیمت کشمش تیزابی گوگردی را ۳۸ هزار تومان دادند. این مجموعه به خوبی این موضوع را می‌داند و حالا شما باید بدانید که هر چقدر از کیفیت محصول کاسته، از میزان رنگ روشن آن کاسته یا بر تعداد غوره های درون یک کارتون افزوده شود قیمت محصول پایین و پایین تر خواهد آمد.

 

متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که مردم به یکدیگر رحم ندارند و تا جای ممکن، امکان کلاهبرداری وجود دارد و این دیگر هنر شماست که وقتی تلفنی حتی با هر مجموعه ای صحبت می کنید بدانید عیارشان در چه حد است و آیا امکان کلاهبرداری از شما را خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما