فروش مویز فخری ارزان قیمت

مویز همان انگور خشک شده است که به علت خواص بالایی که دارد مورد استفاده اکثر خانواده ها قرار می گیرد این میوه شیرین و کوچک در انواع مختلفی تولید می شود و مویز فخری که به صورت کاملا بهداشتی تهیه و تولید می شود یکی از پر خاصت ترین موادی است که مصرف آن به همه ی سنین توصیه می شود.

فروش مویز فخری ارزان قیمت

چگونگی تولید مویز فخری

چگونگی تولید مویز فخری

کشمش مویز جز دسته تنقلات است که معمولا در ظرف آجیل ایرانیان یافت می شود، این ماده مغذی از انواع خاصی از انگور ها تهیه میشود و روش تهیه آن به این صورت است که انگور بعد از این که کاملا رسیده شد از درخت چیده شده و آن دانه انگور هایی که خراب هستند جدا شده و بعد در جای تمیز و خشک و زیر نور آفتاب انگورهایی که از خوشه جدا شده پخش می کنند و بعد از خشک شدن آن را بسته بندی می کنند که این میوه کوچک خواص باور نکردنی زیادی دارد.

 

مصرف این ماده برای تمام سنین توصیه می شود و کودکانی که در سن رشد هستند و مادران باردار و افراد سالخورده نباید خوردن این ماده کوچک پر خاصیت را فراموش کنند و حتی در طب اسلامی هم توصیه فراوان به خوردن آن شده است. انواع مویز ایرانی در دو دسته هسته دار و بدون هسته طبقه بندی می شود.

مراکز خرید انواع مویز ایرانی

مراکز خرید انواع مویز ایرانی برای خرید مویز فخری می توانید به فروشگاه ها و خواروبار فروشی ها رفته و این مویز را به دو صورت بسته بندی و فله ای تولید کنید و مویز فخری در انواع هسته دار و بدون هسته نیز وجود دارد و همچنین شما می توانید این ماده پر خاصیت را از طریق اینترنت سفارش دهید و با توجه به مقدار وزنی که شما سفارش می دهید قیمت آن تعیین می شود و این نوع مویز در انواع بسته بندی ها و با وزن های مختلف وجود دارد.

 

خواص ویژه مویز که همه افراد را ملزم به استفاده منظم از آن می کند شامل:

  • تقویت حافظه و کمک به پیشگیری از آلزایمر
  • از دسته مواد گرمی جات می باشد که برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مناسب است.
  • پیشگیری کننده از پوکی استخوان
  • افرادی که خون غلیظی دارند می توانند با مصرف مویز غلظت خون خود را کاهش دهند.
  • مصرف مویز در افرادی که کمخونی دارند به شدت توصیه می شود چرا که ماده ای خون ساز است.

 

مویز فخری یکی از خشکبار های سالمی است که از بهترین انگور ها و با روش های کاملا بهداشتی تولید و خشک می شود و به علت کیفیت بالایی که این محصول دارد شما می توانید آن را در اکثر شهر ها تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما