مرکز خرید کشمش مویز هسته دار

از قدیم الایام مصرف کشمش در ایران بسیار بالا بوده و کشمش یکی از محبوب ترین خشکبار های ایرانی می باشد. همچنین کشمش مویز که همان خشک شده انگور می باشد بسیار پر استفاده است. کشمش مویز هسته دار از نظر شکل ظاهری و رنگ با کشمش متفاوت است اما از نظر خواصی که دارد بسیار به کشمش شبیه می باشد. کشمش مویز هسته دار زمانی که خشک می شود خواص خود را از دست نمی دهد و حتی اثر آن نیرو بخش تر می شود. مویز سرشار از ویتامین های B و A می باشد و دارای املاحی مثل فسفر و کلسیم است.

مرکز خرید کشمش مویز هسته دار

مقایسه کشمش مویز هسته دار با بی هسته

مقایسه کشمش مویز هسته دار با بی هسته

اگر شما برای خرید کشمش مویز به فروشگاه مراجعه بکنید با دو نوع از این محصولات مواجه می شوید که عبارتند از: کشمش مویز هسته دار و کشمش مویز بی هسته.

تفاوت این دو مویز خیلی زیاد نمی باشد و در مزه و خواص بسیار شبیه هم می باشد و فقط کمی در قیمت آن تفاوت دارد.

مویز خواص بسیاری دارد یکی از خواص آن این است که دارای اسید چرب امگا ۶ و امگا ۳ است. از دیگر خواص کشمش مویز ضد آلزایمر و ضد سرطان بودن آن می شود به همین خاطر برای افراد با سن بالا بسیار مصرف مویز مفید می باشد.

البته خواص مویز بستگی به رنگ آن هم دارد، به عنوان مثال مویز هرچه رنگ آن سیاه تر باشد قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می باشد. از دیگر فواید کشمش مویز هسته دار یا بی هسته، این است که افرادی که به دیابت مبتلا هستند با توجه به اینکه بیشتر قند مویز از نوع فروکتوز است، باعث می شود که پس از مصرف مویز قند خون کاهش یابد و کمک بسیاری به آنها بکند.

فروشنده بهترین کشمش مویز هسته دار

فروشنده بهترین کشمش مویز هسته دار

همانطور که می دانید مویز دارای خواص بسیار زیادی است برای همین در ایران فروشندگان زیادی اقدام به فروش مویز هسته دار می کنند. البته تشخیص بهترین کشمش هسته دار کمی مشکل می باشد چرا که کیفیت های متفاوتی از این محصول با قیمت های مختلف ارائه می شود.

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل نوع کشت آن محصول می باشد که هر چه با کیفیت تر محصول رشد کرده باشد کیفیت بیشتر و همچنین قیمت آن بیشتر می باشد که این را می توان از روی رنگ مویز تشخیص داد.

که متاسفانه امروزه برخی از فروشندگان با استفاده از رنگهای مصنوعی و جایگزینی در مویز های با کیفیت اقدام به فروش مویز های نه چندان با کیفیت می کنند. البته در هنگام خرید صداقت فروشنده بهترین مویز به شما بسیار کمک می کند که مویز باکیفیتی را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما