عمده فروشی کشمش سرخ پلویی اعلا

عمده فروشی کشمش سرخ پلویی با کیفیت اعلا که در واقع همان تولیدات تاکستان قزوین می باشد در این سایت انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول پلویی سرخ رنگ در کارتون ⇓

عمده فروشی کشمش پلویی

منظور از کشمش سرخ پلویی چیست؟

کشمش پلویی محصولی است که در کشورمان نام آن را بارها شنیده اید و از آن هم جهت صادرات بسیار استفاده می‌ شود و هم جهت عرضه در بازار داخل. به صورت کلی به هر محصول گردی که در کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد و بی هسته و بی دانه هم باشد محصول پلویی گفته می‌ شود.

 

این محصول در رنگ های طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است که موضوع بحث این مقاله هم در مورد همان نمونه سرخ است. لازم به ذکر است که به این نمونه، کشمش پلویی آفتابی می گویند که از فرآوری کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید.

 

محصول اشاره شده برای صادرات مناسب نیست و بیشتر جهت فروش در بازار داخلی از آن بهره می برند و آنها را می توانید در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن قرار دارد خریداری کنید.

 

علاوه بر منطقه تاکستان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را دارد منطقه ملایر استان همدان هم به همراه ابهر استان زنجان محصول اشاره شده را در اختیار داشته اما با یک تفاوت اصلی که آن هم برمی گردد به کیفیت محصولات دو منطقه که تولیدات تاکستان در لول و کیفیت های بالاتری نسبت به دو منطقه اشاره شده دارد.

محصول آفتابی فله ای قبل از مرحله فرآوری ⇓

عمده فروشی کشمش سرخ

عمده فروشی کشمش پلویی

مورد جالبی که در این مجموعه وجود دارد این است که با وجود این که این مرکز یک کارخانه است اما به مانند سایر کارخانه های کشمش در کشورمان که فقط روی تناژ محصول خود را می‌ فروشند در این مجموعه امکان خرید کشمش پلویی سرخ زیر یک تن هم وجود دارد.

 

به این صورت که شما می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتون هم داشته باشید و این برای کسانی که قصد دارند به تازگی بر روی انواع کشمش پلویی فعالیت کنند و یا کسانی که تا به حال روی برند این مرکز فعالیت نداشتند می تواند بسیار عالی باشد.

 

موضوع دیگر این است که این میزان فروش دقیقا با همان قیمت عمده ای است و در حال حاضر که در اواسط فروردین ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی سرخ در بالاترین کیفیت ممکن ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود که جنس های ضعیف تری هم از این محصول موجود است که ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ هزار تومانی هم در سبد محصولات این مجموعه وجود دارد.

 

خرید شما در این مجموعه اگر حجم پایین باشد به صورت سفارش اینترنتی و غیرحضوری است که بار از طریق باربری برایتان ارسال می‌ شود و طبیعتاً کسی برای ۲۰ کارتون هم به کارخانه نمی‌ آید اما اگر میزان خریدتان بالا و در حد یک نیسان یا بالاتر باشد می توانید با هماهنگ کردن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید حضوری درب مجموعه اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما