عمده فروشی کشمش در تهران

عمده فروشی کشمش در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران از طریق مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است انجام می‌ گیرد و مشتری می‌ تواند علاوه بر اینکه خرید حضوری درب کارخانه داشته باشد بلکه امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و اینترنتی و غیرحضوری نیز وجود دارد.

جهت اطلاع از روش پخش انواع کشمش در کرج به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

کارخانه کشمش آراد

یکی از مجموعه تولیدی‌ های انواع کشمش که کار بسته‌ بندی و بوجاری این محصولات را در تاکستان استان قزوین انجام می‌ دهد کارخانه کشمش آراد نامیده می‌ شود این مجموعه که بیش از ۸ سال از شروع فعالیت آن می‌ گذرد از ابتدا با تاسیس سایت‌ های مختلف و زمانی که این کار مرسوم نبود سعی در جذب مشتریان چه در داخل کشور و چه خارج از کشور نموده است امکانی که تقریباً به این مجموعه کمک کرده است به گونه‌ ای که حدود ۴۰ درصد مشتریان این مرکز از طریق همین سایت‌ ها معرفی شده اند چه برای صادرات و چه فروش در بازار داخل به گونه‌ ای که حتی به ارمنستان حدود ۲۰۰ تن بار ارسال نموده‌ ایم بدون اینکه حتی خریدار یک بار کارخانه را از نزدیک ببیند.

برای استعلام قیمت کشمش قهوه ای با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

شهر تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه دارد در زمینه تولید کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری و کشمش عسگری و از طرفی مویز شانی و مویز فخری فعالیت داشته و بوجاری و فرآوری سه کشمش اول یعنی آفتابی، تیزابی و انگوری را کارخانه‌ های این شهر که حدود ۳۰ عدد می‌ باشند انجام می‌ دهند و بار خود را هم در بازار داخل و هم صادرات استفاده می‌ کنند.

برای استعلام قیمت مویز سرخ می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

شخص مدیر فروش این کارخانه جناب آقای عینی پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران است شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با ایشان ارتباط می‌ گیرید برای هر چیزی که به این محصولات مربوط باشد اعم از دریافت قیمت روز، مشاوره در مورد خرید، سوال در مورد بسته‌ بندی و نوع فرآوری و هر موضوعی که به این نوع محصول مربوط باشد را شما می‌ توانید از ایشان جویا شوید و حتی هماهنگی داشته و خرید حضوری درب کارخانه انجام دهید. بگذارید خیلی راحت به شما بگویم خیلی از سایت‌ های اینترنتی و تمامی پیج‌ های اینستاگرامی واسطه و دلال هستند که حتی برخی از آنها مشتریان این مجموعه می‌ باشند پس اگر شما قصد خرید حجم بالا داشته باشید باید از کارخانه نیاز خود را تامین کنید که یکی از آنها می‌ تواند همین مجموعه باشد.

کیفیت بینظیر پلویی آفتابی کشمش آراد در دو سایز مختلف ⇓

کارخانه کشمش آراد

انواع کشمش تولیدی این کارخانه

اگر قرار باشد تولیدات این مجموعه را به سه قسمت تقسیم کنیم باید موارد زیر را به آن اشاره داشته باشیم:

  1. مشتریان یا کشمش را برای بازار داخل و به صورت بوجاری شده و در کارتون می‌ خواهند که برای این مورد کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی گوگردی و تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می‌ گویند در قالب کارتون ۹ کیلویی یا هشت و نیم خالص وجود دارد و امکان عرضه آن از طریق این کارخانه نیز هست.
  2. خریداران ممکن است جنس صادراتی بخواهند یا آن طرف مرز باشند یا داخل کشور و قصد دارند این محصولات را در بازار خارجی به فروش برسانند که در این صورت دو محصول اصلی وجود دارد یکی کشمش طلایی و دیگری کشمش تیزابی گوگردی که در قالب کارتون ۱۰ کیلویی بسته‌ بندی شده و به فروش می‌ رسد و امکان عرضه آن در این کارخانه وجود دارد.
  3. اما مورد آخر مشتریانی هستند که بار را برای بازار داخل می‌ خواهند اما برای موارد آبگیری می‌ خواهند از آن استفاده کنند یعنی کشمش‌ های آفتاب خشکی که بدون تیزاب و گوگرد و روغن پارافین باشند که این کشمش‌ ها نیز در این مجموعه وجود دارد و در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای و در گونی برای مشتریان ارسال می‌ گردد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با ما در تماس باشید.

ویژگی برتری که این مجموعه دارد امکان خرید حضوری است و همین موضوع باعث می‌ شود که مشتری بداند و بفهمد که با یک کارخانه وارد معامله می‌ شود نه یک دلال یا واسطه این را بدانید اگر به هر شخصی یا شرکتی تماس گرفتید و بگویید که من می‌ خواهم حضوری به کارخانه بیایم طفره رفت بدانید آن شخص دلال و واسطه است ما دوست داریم این اطمینان را به مشتری القا کنیم که با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شود.

محصول آبگیری با نام فخری هسته دار ⇓

انواع کشمش تولیدی این کارخانه

فروش کشمش در تهران

با علم به اینکه در عنوان این مقاله آمده است عمده فروشی اما باید بدانید برعکس خیلی از کارخانه‌ های کشمش در ایران که فقط فروش به صورت تناژ دارند در این مجموعه امکان فروش کشمش به صورت جزئی هم وجود دارد و مشتریان آبگیری یعنی همان کشمش‌ های فله‌ ای آفتاب خشک از ۱۰۰ کیلو به بالا می‌ توانند ثبت سفارش کنند و مشتریان کارتونی که جنس بوجاری شده در کارتون را می‌ خواهند و پخشی یا بنکدار هستند از ۳۰ کارتون به بالا امکان ثبت سفارش دارند.

بازار تهران و مهم ترین مرکز آن مولوی هم یکی از مشتریان این کارخانه می‌ باشد و شما هم اگر در این بازار حضور دارید می‌ توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای عینی ثبت سفارش خود را انجام دهید ادعا می‌ کنیم کیفیتی بالاتر از خیلی از برندها از جمله صراف، شیرین دانه یا شهدانه در اختیار داریم اما قیمت ما رقابتی است به عنوان مثال در حال حاضر که در اواخر دی ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون کشمش پلویی آفتابی در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی یک میلیون و صد هزار تومان درب این کارخانه فاکتور می‌ شود و جالب آنکه برندی نظیر صراف کیفیتی پایین‌ تر از این این مجموعه را با قیمت یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان عرضه می‌ کند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

علاوه بر اینکه فروش نقدی در این مجموعه انجام می‌ شود و باعث می‌ گردد آفرهای ویژه‌ای به این عزیزان بدهیم اما چون بازار شرایط نرمالی ندارد امکان فروش به صورت چکی و اعتباری هم وجود دارد اما باید هم استعلام شماره حساب شما دریافت گردد و هم اینکه مکان شما بازدید شود. وقتی یک مرکز پخش یا بنکدار که به عنوان مثال یک نیسان ثبت سفارش می‌ کند حدود ۳۰۰ میلیون مبلغ آن بار خواهد بود باید به گونه‌ ای ایشان را ببینیم که بتوانیم به این نتیجه برسیم امکان فروختن بار را در این حجم برای مدت مشخصی خواهد داشت آن وقت قطعاً به صورت چکی یا اعتباری هم کار خواهیم کرد.

کیفیت بالای محصول تیزابی گوگردی کارخانه کشمش آراد ⇓

فروش کشمش در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما