صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت

تولید و صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات با کیفیت بالا هستند می توانند به صورت درب کارخانه آن را از همین سایت خریداری نمایند.

محصول طلایی باکیفیت (راست) و کیفیت متوسط (چپ) ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید بهترین کشمش طلایی

اگر در زمینه صادرات کشمش فعالیت کرده باشید به خوبی با نام کشمش طلایی آشنایی دارید این محصول که در کشورمان در دو نوع مختلف با ظاهری متفاوت تولید و فرآوری می‌شود از بهترین محصولات صادراتی ایران علی الخصوص به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشد.

 

یک نوع از این محصولات به صورت قلمی، کشیده و پیکامی است که مربوط به تولیدات استان خراسان می باشد آن هم در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد و دیگری گرد و بیضی شکل بوده و کاملاً بی هسته می باشد که منظور از کشمش طلایی در این مقاله هم این نوع محصول خواهد بود.

 

کشمش اشاره شده در سه منطقه است ایران در حجم وسیع تولید می شود که به ترتیب حجم تولید عبارتند از بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و در انتها تاکستان استان قزوین که کارخانه‌ های بسیاری در این مناطق کار فرآوری و بسته‌ بندی آن‌ها را البته در کارتون انجام می دهند.

 

شیوه فرآوری محصول اشاره شده هم به دو نوع می باشد یکی که انگور را به مایع تیزاب آغشته کرده و سپس در درون سبد برده و به آن گوگرد می‌ زنند که مربوط به استان همدان و شهر ملایر است و محصول حاصل کیفیت بالایی ندارد و طبیعتاً قیمتی ارزانتر هم به خود اختصاص می دهد و دیگری انگور را پس از آغشته شدن از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن گوگرد می زنند که در دو منطقه دیگر، کشمش طلایی را به این روش تولید می کنند که طبیعتاً قیمتی گران تر هم خواهد داشت.

محصول طلایی قلمی استان خراسان ⇓

صادرات کشمش به کویت

صادرات مستقیم کشمش به کویت

کویت یکی از وارد‌کنندگان متمول کشمش طلایی محسوب می شود و همیشه بالاترین کیفیت آن را خریداری می‌کند که اگر مطلب بالا را خوانده باشید توضیح داده شده که محصولی که از بارگاه تولید می‌شود کیفیتی بالاتر خواهد داشت که طبیعتا آن هم در کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر درجه بندی خواهد شد و هر چقدر حساسیت دستگاه را بالاتر برده شود محصولی باکیفیت تر هم تولید خواهد شد.

 

اما برتری این مجموعه نسبت به اکثر مجموعه‌ های کشمشی در ایران این است که علاوه بر تولید محصول اشاره شده با کیفیت و حساسیت بالا، امکان صادرات مستقیم آن هم تا زمانی که به درب انبار خریدارتان برسد هم می باشد.

 

به این صورت شما وقتی که ثبت سفارش کردید و اگر شرایط صادرات آن را ندارید (به علت مشغله) تمام پروسه‌ های بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را بر عهده این مجموعه بگذارید و تمامی کارهای اشاره شده تا زمانی که بار به دست خریداران برسد در این مرکز انجام می شود.

 

لازم به ذکر است که بسته بندی صادراتی این مجموعه یا ۱۰ کیلویی خالص است و یا ۵ کیلویی خالص آن هم کارتون های با کیفیت وارداتی پنج لایه. قیمت کشمش طلایی هم در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ در بهترین کیفیت خود به کیلویی ۷۳ هزار تومان درب کارخانه به مشتری قیمت داده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما