کارخانه تولید بهترین کشمش طلایی در ایران

شما در این مجموعه می توانید با کارخانه تولید بهترین کشمش طلایی در ایران وارد مذاکره شده و خرید خود را درب انبار مجموعه انجام دهید. راه ارتباطی شما با کارخانه مدیر فروش مرکز می باشد که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف سایت قرار داده شده است.

محصول طلایی تولید شده در بارگاه توسط بارگاه داران ملکانی ⇓

کارخانه کشمش طلایی

تولید بهترین کشمش طلایی در ایران

کشمش طلایی یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان محسوب می شود و بهترین مشتریان آن کشورهای عربی محسوب شده علی الخصوص شمال آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس. لازم به ذکر است که کشور ازبکستان در همسایگی ما هم از رقیبان ایران در زمینه تولید و صادرات آن محسوب می گردد.

 

به صورت کلی کشمش طلایی بر دو نوع می باشد یکی همانی است که کشیده بوده و به آن قلمی می‌گویند و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد و دیگری زمانی است که محصول گرد است و به آن پلویی می گویند که تولیدات این مجموعه هم همان پلویی یا شکل گرد محصول اشاره شده می باشد.

 

این محصول باید بی دانه و بی هسته باشد و سایز آن در حدود ۱۰ میل توسط دستگاه سورت به کنار زده می شود که برای صادرات از کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص استفاده می کنند و بهترین تولید کننده آن در کشورمان منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین است.

 

دیگر تولید کننده محصول طلایی ملایر استان همدان است که چون انگور آن را از طریق بارگاه خشک و دود اندود می‌ کنند کیفیت محصول خروجی بالا نیست و رنگ های مختلفی در میان آن یافت می‌شود که همین موضوع باعث شد قیمت آن همیشه پایین‌ تر از تولیدات سایر مناطقی که در بالا به آن پرداخته شد باشد.

محصول طلایی فرآوری شده سوپر ملکان در کارخانه مجموعه آراد ⇓

بهترین کشمش طلایی

خرید مستقیم محصول طلایی از کارخانه

با وجود اینکه این مجموعه در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد اما برای تولید و فرآوری کشمش طلایی از تولیدات ملکان استان آذربایجان شرقی که در بالا به آن پرداخته شد و گفته شد که بالاترین کیفیت این محصولات را در کشورمان دارد استفاده می کند.

 

به این صورت که بار را به صورت فله از بارگاه داران آن مناطق خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای شستشو و سورت روی آنها انجام گرفته و شمای مشتری می‌توانید درب کارخانه اقدام به خرید محصول مورد نظر با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشید.

 

با علم به اینکه از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ تا به الان که حدود سه ماه از آن می گذرد محصولات رشد خیره‌ کننده‌ای داشته به‌ گونه‌ای که بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت به آنها خورده در حال حاضر اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت کشمش طلایی در ایران هستید کیلویی ۷۹,۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

 

لازم به ذکر است اگر در بازار قیمت های ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار تومان را می شنوید این اطمینان و این تضمین به شما داده می شود که محصول اشاره شده علاوه بر اینکه از تولیدات ملایر است بلکه متاسفانه در میان آن کشمش تیزابی رنگ روشن هم قاطی شده تا نرخ پایین تر بیاید و به نام محصول طلایی به فروش خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما