شرکت تولیدی کشمش صادراتی عمده

مشتری در این سایت می تواند به صورت مستقیم از شرکت تولیدی کشمش صادراتی به صورت عمده خرید محصول مورد نیاز خود را انجام داده و این محصولات را درب کارخانه به صورت حضوری و یا هر نقطه مرزی در ایران تحویل بگیرد.

محصول طلایی صادراتی تاکستان ⇓

تولیدی کشمش صادراتی

تولید کشمش صادراتی در این مرکز

کشورمان ایران در زمینه تولید و صادرات کشمش در دنیا بسیار شناخته شده است و اگر بی کفایتی مسئولین نبود و افرادی متخصص بر روی محصولات کشاورزی ایران کار می کردند قطعا می توانستیم با کشور آمریکا و ترکیه در تولید و صادرات محصول اشاره شده برای کسب مقام اول در دنیا رقابت کنیم اما در حال حاضر به سختی جزء ۱۰ تای اول قرار می‌گیریم و هر ساله وضعیت بدتر از سال قبل می شود.

 

با این اوصاف همچنان مشتریان آن ور آبی کشمش صادراتی ایران را خریداری می‌کنند اما به واقع اگر تمهیداتی در مورد این محصول که به نوعی استراتژیک محسوب می‌شود انجام نگیرد قطعاً بازار را به رقیبانی نظیر افغانستان، ازبکستان و ترکیه که در همسایگی ما قرار دارند خواهیم باخت.

 

به صورت کلی محصول صادراتی کشورمان بر دو دسته کشمش پلویی و کشمش قلمی تقسیم‌ بندی می‌شود که محصول قلمی مختص استان خراسان در مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد اما محصول پلویی به مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان اختصاص دارد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین شرکت تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار داشته و آنها را علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسته بندی و در انبار خود دپو می کند و شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با این مجموعه وارد مذاکره خواهید شد.

محصول تیزابی صادراتی تاکستان ⇓

شرکت تولیدی کشمش

فروش عمده درب کارخانه

ما در کشورمان تقریبا چهار نوع محصول پلویی تولید و فرآوری می کنیم که رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ دارد اما اگر قرار باشد از بین آنها محصول صادراتی را انتخاب کنیم آن هم در حجم وسیع، قطعاً پلویی زرد و پلویی قهوه ای روشن بیشترین میزان آن را در اختیار خواهد داشت.

 

دو محصول اشاره شده به ترتیب کشمش طلایی و کشمش تیزابی نامیده می‌شود و منطقه تاکستان قزوین برترین تولیدکننده آن از نظر میزان کیفیت است پس اگر مشتری شما به دنبال خرید محصول درجه یک و مرغوب است قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید که هر دو محصول تاکستان که به آن اشاره شد هم در این مرکز با قیمت رقابتی تقدیم مشتری می گردد.

 

اما اگر مشتری به دنبال خرید دو کشمش مورد نظر با کیفیتی پایین تر و طبیعتاً قیمتی ارزان تر هست، تولیدات ملایر پیشنهاد می گردد که با توجه به سیاست‌ های اتخاذ شده در هیئت مدیره این مجموعه، قرار به تولید کشمش ملایر هم می باشد تا انتخاب های بیشتری به مشتری داده شود.

 

شما به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی می توانید ارتباط تلفنی بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت به روز، درخواست ثبت سفارش، دریافت نمونه محصول و مشاوره در مورد تولیدات اشاره شده داشته باشید و برگزاری جلسه حضوری و امضای قرارداد هم از طریق ایشان امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما