شرکت توزیع کشمش تیزابی درجه یک

شرکت تولید و توزیع مستقیم کشمش تیزابی درجه یک در این سایت قرار دارد و مشتری اگر به دنبال تهیه این محصولات به صورت از تولید به مصرف از کارخانه می باشد می تواند آن را در حجم وسیعی در همین کارخانه تامین نماید.

مدیر فروش شرکت در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت می باشند می توانند خرید خود را از تولیدات تاکستان به صورت مستقیم در این سایت انجام دهند.

محصول تیزابی گوگردی درجه یک تاکستان ⇓

کشمش تیزابی درجه یک

تولید بالاترین کیفیت کشمش تیزابی

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در آنجا شرکت تولید و بسته بندی انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی را در اختیار دارد بالاترین کیفیت کشمش تیزابی را که این محصول هم جزئی از انواع پلویی محسوب می‌شود در اختیار داشته و مشتری اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصولات است قطعاً از همین منطقه خرید خود را انجام خواهد داد.

 

کیفیت بالاتر تولیدات تاکستان نسبت به ملایر، زنجان، ابهر یا بناب و ملکان که دیگر تولیدکنندگان کشمش تیزابی در ایران در مقیاس بالا محسوب می شوند به علت جنس انگور شهر تاکستان و نیز شیوه های تولید و فرآوری آن هم توسط کشاورز و باغدار و هم کارخانه دار می باشد که باعث گردیده جنس خروجی کیفیتی بالا داشته باشد.

 

هر چند در همین شهر هم می توان فله کم کیفیت را نیز از باغدار و کشاورز خریداری کرد که به عنوان مثال در حال حاضر که در اواخر فروردین ۱۴۰۱ هستیم بالاترین کیفیت فله محصول تیزابی ۳۱ هزار تومان می‌رسد می‌ توان با ۲۸ هزار تومان هم فله خریداری کرد از باغدار، اما این دیگر بستگی به عیار خریدارتان دارد که آیا جنس باکیفیت و مرغوب می خواهد یا نه محصولی که کیفیت پایین تری داشته و طبیعتاً قیمتی ارزان تر دارد.

محصول تیزابی بدون گوگرد در کارتون ۵ کیلویی ⇓

توزیع کشمش درجه یک

توزیع مستقیم کشمش از کارخانه

علاوه بر اینکه انواع کشمش از جمله کشمش تیزابی با کیفیتی اعلا در دو نمونه گوگردی که رنگ طلایی دارد و نمونه بدون گوگرد که تیره تر می باشد در این مجموعه تولید می گردد بلکه توزیع مستقیم و از تولید و مصرف آنها نیز در دستور کار قرار داشته و مشتری می تواند مستقیما از کارخانه خرید خود را انجام دهد.

 

به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی در صفحات این سایت قرار داده شده است تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط تلفنی بگیرید و  استعلام به روز قیمت نمایید و یا اینکه سفارش از طریق ایشان ثبت کنید.

 

توجه به این نکته بسیار ضروری است که اعتبار تمامی نرخ ها فقط ۲۴ ساعت است و زمانی نرخ هر نوع کشمشی را که استعلام گرفتید برایتان ثبت می شود که بیعانه آن را واریز کنید که این واریز می تواند هم به صورت حضوری در کارخانه باشد و یا به صورت غیر حضوری و پرداخت اینترنتی.

 

مشتری یا کشمش تیزابی را برای صادرات می‌خواهد و یا برای بازار داخل که در هر دو صورت این محصولات دو بار سورت می‌ شوند اگر جنس با کیفیت و درجه یک می خواهید و بسته‌ بندی همگی آنها به صورت کارتونی است که برای بازار داخلی ۹ کیلویی می باشد و برای بازار صادراتی ۱۰ و ۵ کیلویی خالص که در حالت ۵ کیلویی نرخ ۵۰۰ تومان به هر کیلو کشمش اضافه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما