خرید کشمش پلویی تاکستان + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

برای خرید کشمش پلویی تاکستان با قیمت عالی و کیفیت تضمینی یکی از آن مراکزی که می تواند نیاز شما را در هر حجمی که باشد تامین نماید مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت در شهر تاکستان استان قزوین می باشد.

کشمش تاکستان قزوین

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده انگور و کشمش در ایران شهر تاکستان از توابع استان قزوین می باشد که تخصص و تبحر این منطقه از کشورمان انواع کشمش پلویی بوده که هم برای صادرات مناسب است و هم جهت فروش در بازار داخل.

از نظر کیفیت، تولیدات این منطقه از ایران بالاترین رتبه را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و قیمت اندکی گران تر نسبت به تولیدات سایر مناطق تولیدکننده کشمش نیز به همین جهت است، هم در زمینه مزه و طعم کشمش و هم از نظر رنگ و ظاهر محصول.

پلویی قرمز رنگ ⇓

کشمش تاکستان قزوین

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی بر انواع مختلفی می باشد در صورتی که خیلی از مشتریان فکر می کنند فقط یک نمونه محصول است اما باید گفت این کشمش در رنگ های زرد، قرمز، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود بوده و در حجم وسیعی در ایران تولید می شود.

نمونه زرد این محصول فقط برای صادرات و نمونه قرمز فقط برای فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و نمونه های قهوه ای روشن و تیره هم برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و هم جهت فروش در بازار داخلی که موضوع این مقاله در مورد نمونه قرمز است که نام دیگرش کشمش پلویی آفتابی نام دارد.

پلویی زرد رنگ ⇓

کشمش پلویی تاکستان

خرید کشمش پلویی تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان و شهرک صنعتی خرمدشت که در ۱۵ کیلومتری این شهر واقع شده است قرار دارد و شما می توانید به صورت حضوری درب کارخانه خرید خود را به هر میزانی که باشد انجام دهید و این کار را می‌توانید با پرداخت بیعانه که در واقع همان هزینه ارسال وسیله نقلیه می باشد سفارشتان را ثبت و زمانی که وسیله به درب انبارتان رسید تسویه را انجام دهید.

در حال حاضر که در اوایل سال ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کارتون ۹ کیلویی جنس سوپر پلویی این مجموعه ۶۹۰ هزار تومان و اگر هم کیفیت با برندی نظیر صراف آن را بخواهید ۶۷۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود. نمونه دومی را خود کارخانه صراف ۶۹۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می کند.

پلویی قهوه ای روشن ⇓

خرید کشمش پلویی تاکستان

قیمت و کیفیت تضمینی انواع کشمش

در این مجموعه قیمت و کیفیت تضمینی به مشتری تقدیم می گردد این یعنی چه؟ یعنی با توجه به کیفیت محصول، ارزانتر از آن در هیچ کارخانه کشمشی دیگری پیدا نخواهید کرد.

اگر باری هم کیفیت محصولی که در این مجموعه به شما تقدیم می گردد پیدا کردید که قیمتش ارزان تر از نرخ کشمش پلویی مجموعه تولیدی کشمش آراد باشد، جایزه نقدی ویژه ای تقدیمتان خواهد شد که البته این اطمینان را داریم که هیچ مجموعه ای در ایران این کیفیتی که به شما در این مرکز تقدیمتان می‌شود را با قیمتی ارزان تر به شما نخواهد فروخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما